Passem a l’acció
Sabem que hi ha moltes coses que funcionen en el món educatiu. Volem gaudir de la feina i podem millorar, tant a nivell individual com co...
El massatge infantil aplicat a l’escola (II).
L'ensenyant participa en una etapa fonamental de la vida de les criatures més petites, en la qual l'acollida emocional i l'establiment d...
Fins a quin punt els pares i les mares hem d’accedir a les peticions desmesurades dels fills i le...
Darrere de la demanda reiterada d'un infant, hi podem trobar l'emoció que la sustenta i que vol expandir-se, la necessitat d'establir el...
Significativitat i funcionalitat
Significativitat i funcionalitat Consigna de l’evidència Afavorir la vinculació dels coneixements previs amb els nous coneixements que...
ConVigoTablets
La finalitat darrera del projecte 'ConVigoTablets' és integrar les TIC a través de l’ús de dispositius mòbils com un...
En Patufet i la col
En aquesta secció, de la mà del Grup IREF (Filosofia 3-18), presentem retalls breus de diàlegs d’aula, aparentment simples ...
Experiències i construcció del cervell durant la infantesa.
Els avenços en el coneixement del desenvolupament cerebral poden contribuir, de manera encara modesta però significativa, a establir pa...
L’horta en una bóta.
Com que les plantes i les flors constitueixen un tema tan interessant i atractiu per a les criatures, vam decidir treballar-lo investigan...