Il·lustrem-nos!
Triar bons llibres és la tasca fonamental dels llibreters que volem encomanar la passió per la lectura i, després, buscar la mane...
Va de… El cos a educació infantil
Del que dic i penso que faig... al que en realitat faig. Del que diem que fem en equip... i del que fem. De fer sense pensar... a pensar ...
Teixint xarxes d´aprenentatge amb la comunitat
Per què cal utilitzar recursos comunitaris d’aprenentatge? És molt difícil parlar d’adquisició de coneixements...
Parlem d’equipament TIC
Amb el temps, ens estem acostumant a conviure amb diversos dispositius que, d’una manera o altra, condicionen la nostra vida. L’escola no...
Y tu mirada, ¿te maravillas cada día?
Ares González Hueso Padre, formador y maestro a partes desiguales aresgonzalez.es Llegas a tu escuela corriendo entre las prisas de la ma...
L´organització de l´acció educativa a partir dels plans personals d´aprenentatge
A l’institut Cardener l’alumnat és el protagonista de l’acció educativa. Per aquest motiu, se li ofereix l’oport...
El semàfor: una tècnica per regular la ira
La senzilla tècnica de dibuixar un semàfor i de dotar cada color d’un missatge emocional ajuda a regular de manera apropiada la ir...
Autoestima docent
La idea força que mobilitza l’argumentació d’aquesta editorial és l’autoestima decent, perdó, l’autoestima...