Avenços, desafiaments i riscos en el camí de la personalització
Els avenços en la manera d’entendre l’aprenentatge faciliten que molts centres ja realitzin experiències de personalitzaci&o...
De les preguntes
En aquesta secció, hi presentem, de la mà del Grup IREF (Filosofia 3-18), retalls breus de diàlegs d’aula, aparentment simp...
Va de… las emociones en la escuela
De lo que digo y pienso que hago… a lo que en realidad hago. De lo que decimos hacer en equipo… y hacemos. De hacer sin pensar… a pe...
La finalitat de l’educació escolar avui: formar aprenents competents
A la societat de la informació, l’escola ha d’orientar els esforços a formar alumnes competents que siguin capaços de...
Família i escola, dues realitats vinculades en una aula cooperativa
En coherència amb un plantejament inclusiu, cooperatiu i sistèmic de l’educació, les famílies han de formar part de ...
Contextos d´activitat, experiències d´aprenentatge i trajectòries personals
Les experiències d’adquisició de coneixements que viuen els infants i els joves quan participen en múltiples contextos d&rs...
Taller de cuina i molt més
Quan realitzem tallers de cuina a l’escola, pensem en pizzes, pastissos, macedònia, etc. Aquesta experiència pretén, a m&ea...
Ninguna solución tecnológica sustituye la vivencia del tiempo escolar
La pandemia y los diversos confinamientos han tenido una repercusión importante en las formas de relación docente, con profesorado y alum...