El projecte «Aprendre a jugar en pau»
El projecte que es presenta intenta diversificar la tipologia del joc que les nenes i els nens de l’escola realitzen durant l’hora del pa...
Llegim al tramvia de Tenerife
Hem concebut aquest projecte com el desenvolupament d’una pràctica social que proporciona a l’alumnat motius per llegir i escriure ...
Píldoras creativas
El mecanisme de les analogies es fonamenta en l’habilitat de relacionar coses ben diferents, una estructura creativa que s’ha desenvolupa...
La historia oral en el aula
La escuela, además de ser un espacio clave para la transmisión de conocimientos específicos, es el lugar donde los jóvenes construyen...
La gestió i la convivència del claustre a l’educació secundària
La qualitat de la convivència del professorat repercuteix en el clima del centre i directament a les aules. L’equip directiu ha de prepar...
Experiència
Quan d’algú s’afirma que té experiència es vol dir que és un gat vell, que d’allò ja en sap molt,...
Fem camí amb les famílies
Davant l’evidència que les famílies provinents de països, cultures i tradicions diferents coexisteixen al centre i al barri p...
Entre vinyetes i bafarades
El còmic és un mitjà d’una riquesa extraordinària per explicar històries. La unió entre text i imatge ...