¿A quién le toca seguir el cuento?
En context: Diguem les coses pel seu nom
L’observació i la reflexió lingüisticoliterària es realitzen mitjançant dos audiovisuals que permeten concretar...
Reptes actuals de l’educació. Respostes saludables
Per afrontar els reptes nous que ens van sorgint…, sabem que hi ha accions que funcionen. Volem gaudir de la feina i podem millorar, tant...
Entre la llibertat i la rebel·lia dels adolescents
Atès que fomentar la lectura, en general, i gaudir de la literatura, en particular, són un repte al qual s’enfronten els adolescen...
Aprender a hacer preguntas
Los ámbitos a debate
Los ámbitos a debate Reflexiones del profesorado de geografía e historia Maria Blay Rubio Trascurrido el primer curso de implementación...
No n´hi ha prou de dir-los adeu
No n’hi ha prou de dir-los adeu Quan escric, una bona part de les companyes i dels companys de secundària estan preparant comiats. Una pa...
Congrés Internacional Intertemporal Ecofeminista
Congrés Internacional Intertemporal Ecofeminista AA.DD. Investigant de manera cooperativa i interdisciplinària ens vam posar a la pell de...