Guía de recursos
Com a epíleg d’aquesta monografia sobre el llenguatge de la publicitat a l’aula, a continuació s’ofereix informaci&oac...
Presentacions per a l’aula: Smore
Smore és una eina en línia que ens permet crear pòsters interactius multimèdia de manera intuïtiva, sense necessitat ...
Jordi Jané, sotsdirector educatiu d’un centre d’atenció sociosanitària a joves i adolescents: ...
Ens parla des del Centre Sociosanitari Residencial CTE Julià Romea, d'atenció a nois i noies amb dificultats importants, alguns d’...
“Emprendo cuando quiero”: El emprendimiento, como la letra, con sangre no entra
Qué miramos. Qué vemos. Qué leemos. Los medios como guiño para adquirir competencias
En el inicio del período vacacional el cansancio se acusa, puede abrumarnos y necesitamos cambiar la actividad cotidiana, con su urgenci...
Processos clau de l’ensenyament
Experimentar amb publicitat per aprender sobre imatge i cultura
El missatge publicitari és, en essència, poètic, o imperatiu, o potser li serveixen els recursos de la poètica per manipul...
Literatura, cinema i ciència
Utilitzar el relat com a font d’aprenentatges és una tendència reivindicada per psicòlegs cognitius i neurocientífic...