El plaer d’aprendre
Estudis recents en neurociència expliquen les bases biològiques sobre per què és important associar les experièncie...
Fi de curs: temps d’endreça i alegria
CoSpaces_Edu, el poder de los videojuegos al servicio de la historia
CoSpaces_Edu, el poder de los videojuegos al servicio de la historia La integración de experiencias inmersivas tiene el potencial de tran...
Construir una nova escola per a una nova realitat
Aquest article pretén establir un diagnòstic general de la situació de l’escola i formular-hi propostes de canvi. Partim de...
Joan Domènech: “L’experiència escolar no ha de ser una cursa”
Mestre vocacional i director de l’escola pública Fructuós Gelabert, de Barcelona, va publicar el llibre Elogi de l’educaci&o...
¡Los ODS en acción!
Diario de una pandemia: educación emocional y Agenda 2030
Diario de una pandemia: educación emocional y Agenda 2030 Antonio José Morales, Dafne García Durá, Carlos Caurín Alonso La CO...
T’explico el meu poble 3.0