Célestin Freinet. Un mestre compromès i vigent
En el tema d’aquest curs hem abordat la pedagogia Freinet des de perspectives molt diverses. El present article situa la figura de Célest...
«Vols participar en un espectacle?»
«Vols participar en un espectacle?» Aquesta és la invitació del Projecte PALCO, amb la intenció que l’art, en l...
LOMLOE: Canvis, desafiaments i oportunitats per a l’educació secundària
Pilar Pérez Esteve Coedco. Conocimiento Educación Comunicación Aquest article avança algunes respostes a preguntes que a secund...
Fondos de conocimiento
Fondos de conocimiento Carme Güell Serra, Elisabet Parella Mir, Anna Pilar Hortal Moreno, Isabel Vilagran Colprim El proyecto que present...
Formes de llegir
Formes de llegir és un projecte d’innovació que té com a eix vertebrador la lectura i l’escriptura amb la col·...
Com un pop fent malabars
Tenint en compte que la pertinaç manca de recursos a l’escola pública és un llast, en aquestes línies explicarem alg...
Les tecnologies digitals i l’aprenentatge servei
Les tecnologies digitals, presents en tots els àmbits de la societat, adquireixen també un paper important en l’àmbit forma...
Caos + refugiats = Mare Mortum
L’escola Miquel Martí i Pol, de Lliçà d’Amunt, participa, des del curs 2013-2014, en el projecte Art i escola que pro...