
NúriaGiné Freixes
Sobre mi
És doctora i professora titular de la Facultat de ì Pedagogia de la Universitat de Barcelona. Ha estat mestra ì en molt diverses etapes i formadora de formadors en ì educació infantil, primària i secundària, i ha fet ì formació a l’empresa i en diversos àmbits d’educació ì social. És membre del grup de recerca consolidat EMA ì (Entorns i Materials per a l’Aprenentatge). Les seves ì línies d’interès i de recerca prioritàries són: el procés ì d’aprenentatge en diferents entorns educatius, la ì diversitat i la inclusió social, l’aprenentatge ì collaboratiu, i la formació de formadors. Algunes de les ì seves publicacions són Com ens ho fem? Propostes per ì educar en la diversitat (Graó, 2000) o La educación ì social. Una mirada didáctica (Graó, 2010).
Publicacions
JUEGOS DE SIMULACIÓN EN CCSS / POR LAS SENDAS DE LA TECNOLOGÍA / LA EVALUACIÓN EN EL MODELO COMUNICATIVO
...
REVISTA AULA – 195 (OCTUBRE 10)- PROYECTOS INTERDISCIPLINARIOS
...
Cómo dar respuesta a los conflictos
Planificación de proyectos socioeducativos participativos
Aquest és un llibre sobre com planificar projectes socioeducatius amb la particularitat qu...
Planificación y análisis de la práctica educativa
Els educadors i les educadores treballem mitjançant seqüències formatives i...
Com ens ho fem?
És possible educar en la diversitat? Aquest llibre presenta propostes que són fruit de la pràctic...
La educación social. Una mirada didàctica
Llibre que serveix de complement a l'anterior de l'any 1999, Didáctica de la educación social, i...
Atención a la diversidad
Elements per reflexionar sobre l'atenció a la diversitat, proposta de recursos, i descripció d'ex...
La planificación didáctica
La programació va més enllà de definir uns objectius, seqüenciar els continguts i planificar les...
La secuencia formativa
Reflexions i pràctiques de docents que, a través de la seqüència formativa i de la regulació i ...
Temes relacionats
#Didàctica general i metodologia general #Didáctica general y metodología general #Disciplina #Resolució de conflictes / mediació #Resolución de conflictos / mediación #Planificació estratègica i operativa #Planificación estratégica y operativa #Secuencias formativas y didácticas #Seqüències formatives i didàctiques #Diversidad sociocultural y personal #Diversitat sociocultural i personal #Educació social/Acció comunitària #Educación social/Acción comunitaria #Atenció a la diversitat #Atención a la diversidad #Programació d'aula #Programación de aula #Mètodes globalitzats #Métodos globalizados #Gestió del canvi #Gestión del cambio #Anàlisi de casos #Análisis de casos #Cant #Canto #Centres d'interès #Centros de interés #Competència artística i cultural #Competencia artística y cultural #Competencias básicas #Competències bàsiques #Composició #Composición #Creatividad y música #Creativitat i música #Didàctica de la música #Educació afectiva emocional #Educació en el temps de lleure / educació no formal #Educació per a la convivència #Educació per a la interculturalitat/multiculturalitat #Educación afectiva emocional #Educación en el tiempo libre / educación no formal #Educación para la convivencia #Educación para la interculturalidad/multiculturalidad #Espacio Europeo de Educación superior #Espai Europeu d'Educació superior #Estrategias de educación musical #Estratègies d'educació musical #Estudi de casos #Estudio de casos #Evolució i maduració #Evolución y maduración #Expresión musical #Expressió musical #Formació continua del professorat/formació permanent #Formació inicial del professorat #Formación continua del profesorado/formación permanente #Formación inicial del profesorado #Grupos de trabajo #Grups de treball #Improvisació #Improvisación #Música i societat #Música y sociedad #Relatos de vivencias personales #Relats de vivències personals #Transversalidad #TransversalitatContacte

SEGUEIX-NOS A XARXES:
©Grao 2025
Cataluña España Portugal Colombia Perú Argentina México Chile