El programa TEI: tutoria entre iguals
La convivència als centres de primària i secundària, i concretament l’assetjament escolar, és actualment un dels tem...
Ser fill únic, ser filla única
La Montse està preocupada. Està pendent del seu fill de vuit anys i de les dificultats d'aprenentatge que pateix. Fins aquí tot normal...
Construir la historia del barrio desde el aula
Lluny dels continguts tradicionals basats en reis, soldats i guerres, hi ha unes altres maneres d’aprendre història a l’escola; per...
Les persones que aprenen s’autoregulenCom més aviat es treballi l’autoregulació, millor...
Les persones que aprenen s’autoregulen Consigna de l’evidència L’autoregulació metacognitiva, que se centra a estimular qu...
Jordi Baldrich, mestre discjòquei. «Aprendre a la discoteca»
Llegir a la parada de l’autobús
L'escola és l'espai on es fa l'aprenentatge de la lectura. Els infants el realitzen a un ritme diferent, perquè hi intervé el grau de ...
El modelo ludotécnico en primaria mediante jabalinas autoconstruidas
El modelo ludotécnico en primaria mediante jabalinas autoconstruidas Manuel Cañas Encinas Juan Carlos Manrique Arribas Universidad de Val...
Neuroeducación: tareas con cabeza y corazón
En aquestes línies s’hi presenta una proposta d’activitats per ser realitzades amb alumnes d’infantil i primària, a l&...