Desplaçar-se millor
Som part del problema, però també som part de la solució. Hem de replantejar-nos el nostre model econòmic i el nostre esti...
Éleos con corazón
Des de fa uns quants anys, la nostra escola aposta per la recerca de nous camins, sobretot des del punt de vista metodològic, amb la fina...
Conviu, valora i estima. Educació emocional i acció tutorial a l´educació primària
La postmodernitat ha contribuït a expandir i a revaloritzar el món emocional reivindicant-ne l’espai en un discurs pedagògic ...
Las maestras de la República
Com es pot establir un diàleg constructiu amb l’alumnat?
La secció «Filosofem» ha arribat a port. Hem navegat durant molt de temps per les aigües de les publicacions de Graó i ...
Teresa Punta: «Les dones mestres som bombes de llavors»
Ha estat mestra, directora d’escoles i supervisora de la província de Chubut, l’Argentina. A llarg d’anys de feina ha anat co...
No etiquetar, sinó conèixer
Classificar una criatura en funció de les capacitats o del caràcter que mostra provoca efectes en la construcció de la seva ident...
Aprendizaje cooperativo: cuando el alumnado enseña