Un dia és un dia? Que el clima no pagui la festa!
Som part del problema, però també som part de la solució. Hem de replantejar-nos el nostre model econòmic i el nostre esti...
Quan tu i jo esdevé tu, el mòbil i jo
Quan tu i jo esdevé tu, el mòbil i jo Una vegada, una mare em va explicar una conversa que havia mantingut amb el seu fill de 3 anys. Arr...
Un alumno con sordera en el aula de música (ordinaria)
Célestin Freinet, un animal polític i pedagògic
En aquesta secció es tracta de treure la pols a textos i a iniciatives poc o molt conegudes i que són presents al debat i a la prà...
Sumem nous professionals a l´escola
Sumem nous professionals a l’escola Igual com passa a la societat, el model educatiu ha canviat, està canviant i ha de canviar molt mé...
El musicograma como recurso de notación musical no convencional en musicología
Taules de programació de la proposta didàctica: El meu coixí, una proposta de creació d’un ...
Aquesta proposta didàctica se centra en els cursos de quart a sisè de l’etapa d’educació primària. Sorgei...
Coses que passen al jardí de l´escola
Coses que passen al jardí de l’escola Gisela Colell Salarich En l’escala de prioritats dels nostres espais, el jardí de l’...