El asesoramiento en los procesos de evaluación interna de los centros
En aquest capítol s’analitzen els processos d’avaluació externa i interna a partir dels quals un centre escolar podria plant...
666. Petits canvis
En el present article, s’hi relata l’experiència d’una colla de professores. L’autor, assessor de formació, juga...
L’educació més enllà de les paraules.
Les persones que eduquen són, abans de tot, persones que comuniquen. Això no obstant, una gran part del que comuniquem és no verbal i ...
Entrar i sortir puntualment.
La impuntualitat en els horaris genera situacions semblants a les nostres escoles. Si analitzem els motius d'aquest malestar, veiem que t...
Cómo organizar el trabajo autónomo y el tiempo de estudio individual
L’organització del temps d’estudi individual és un hàbit d’estudi que es pot aprendre. El temps d’estudi ...
¡Los ODS en acción!
L'educació digital en temps de pandèmia
L’educació digital en temps de pandèmia Jordi Jubany i Vila Les tecnologies socials són avui ben presents a la nostra societat. E...
Decreto de mínimos en Educación Infantil: una propuesta malograda