La atención al alumnado con problemas de salud mental
Determinades característiques dels alumnes i les alumnes exigeixen canvis en les formes d’ensenyament. Aquest capítol analitza les...
Finlàndia, a la lectura mitjançant l’escriptura
Combinar el mètode fonètic i el mètode lèxic amb la utilització d’ordinadors facilita l’aprenentatge de...
“Jo també!” Aula d’inclusió per a nens i nenes amb altres capacitats
«Jo També!» és el programa d'educació musical per a nens i nenes amb altres capacitats de l'Escola Municipal de Música Blai Net. La...
Ioga Iyengar per millorar el benestar docent
L’Handbol: una eina que fa ciutat.
A Granollers, l'esport i l'educació tenen naturalesa pròpia. Les entitats esportives collaboren a fer ciutat, a construir projectes. El...
Treballar amb les emocions.
Els infants haurien de tenir la possibilitat de desenvolupar relacions socials. Enfrontar-se amb les pròpies emocions els ajudarà a ser...
Anexos
Aquest capítol recull una sèrie d’annexos que permetran reforçar els continguts adquirits sobre l’alumnat en risc soc...
¿Son necesarios los hierros?