Biblioteca de Aula: Yo soy
BIBLIOTECA DE AULA Yo soy DÍAZ REGUERA, R. Barcelona. Thule, 2020 Martí, el protagonista de esta historia, hace todo lo que le dicen sus ...
El papel del personal formador en el reenganche formativo-laboral. Programas de la Fundación Sec...
El capítol següent se centra en el «paper del personal formador en els programes de reenganxament formatiu-laboral», com a med...
RECOMANACIONS DE BIBLIOMÈDIA
El meravellós país dels snergs WYKE-SMITH, E.A.; COSSANTELI, V. (trad.); CASTRILLÓN, M. (il·l.) Barcelona. La Galera, 2021 Aquesta...
La construcción de la igualdad de género a través de la creación artística. Propuestas para ...
Recursos: Motivar l’alumnat de secundària
Ian Gilbert (2005) afirma que «no és que l’alumnat no estigui motivat, sinó que de vegades no està motivat per fer el...
Equips d’orientació educativa i inclusió o la prevenció com a escenari
L’orientació educativa o és inclusiva o no és orientació, i per això cal que un dels pilars de la nostra inte...
El llop ens ha visitat! Pot quedar-se a viure als Pirineus?
La notícia d’un diari amb una fotografia d’un llop als Pirineus orientals inicia un projecte d’investigació sobre l&rs...
2050: L´educació infantil, peça clau en la lluita contra la desigualtat
La universalització del segon cicle d’educació infantil ha estat un dels grans avenços en la lluita per la igualtat d&rsquo...