Los beneficios de ir caminando y sin adultos a la escuela desde la perspectiva de la educación i...
En aquest treball presentem des d'una perspectiva inclusiva una revisió de la literatura centrada en els trànsits escolars i en qu&egrav...
Tres mals usos de l´expressió «nivell de competència curricular»
El nivell de competència curricular (en endavant, NCC) es configura com allò que l’alumnat domina, sap fer, té adquirit o, ...
L’atenció a la salut mental des dels centres educatius
En aquest article s’argumenta, en primer lloc, la necessitat que els centres educatius tinguin entre els seus objectius institucionals la...
(En)Raonem en parella: tutoria entre iguals per desenvolupar la resolució cooperativa de problemes
(En)Raonem en parella és un programa educatiu desenvolupat pel Grup de Recerca sobre Aprenentatge entre Iguals de la UAB, que, emprant la...
Lideratge per a l´aprenentatge. Respostes saludables
Sabem que hi ha coses que funcionen. Volem gaudir de la feina i podem millorar, tant des del punt de vista individual com col·lectiu.
¿Votamos? Mejor buscamos el consenso
Juegos para todos
Núria Castejón, directora de programes testimonials. «Si els escoltes, et fan parar a pensar»
La Núria té una llarga trajectòria a treballar en programes on l’opinió dels protagonistes dibuixa el camí de...