Entrellaçant històries per sostenir la vida
Aquestes línies intenten posar l’accent en la necessitat de construir una escola més humana, que miri amb respecte l’alumnat...
La transferibilitat de les evidències a la pràctica educativa
Totes les persones que formem part de Graó estem compromeses amb la millora de l’educació. També tu, lectora, lector, que segueix...
Francesc Xavier Hernàndez: «Entendre la història és entendre´ns a nosaltres mateixos»
Com podem participar en temps de crisi
Els pares i les mares també volen ser protagonistes de l’educació de les seves criatures. Volen ser escoltats, informats, consulta...
COMPARTIM: RACÓ DIGITAL
La societat necessita estimar l’educació infantil. 5a Declaració Educativa UCEV Des de fa més de deu anys, diversos grups profess...
Com podem ser més amics?
El present treball sintetitza una experiència de participació desenvolupada en un centre docent per part de l’alumnat del darrer c...
Alumnat bascoparlant plurilingüe
De la mà de l’associació Sortzen, s’ha posat en marxa la proposta d’Euskararen Kontseilua als centres docents al...
LLIBRES
Educar sin GPS GONZÁLEZ, A. Barcelona. Planeta, 2021 Totes les persones que participem en els processos de formació de les nostres criatu...