Practicar mindfulness a l’aula de secundària
L’alumnat adolescent de vegades pateix alts i baixos emocionals que li provoquen dificultats per concentrar-se i per relacionar-se amb le...
Pilar Grau Vendrell: «Aquesta situació de pandèmia ens ha mostrat que les ràtios actuals d´a...
Ja hem passat l’estiu i les circumstàncies actuals continuen sent tan desconcertants com abans. Ara tot gira entorn de l’excepciona...
Noticias de interés
Llegir abans de primària a França… Què vol dir?
A França, ens sentim orgullosos de la nostra educació infantil. Per a bé o per a mal, pensem que és única i q...
De la solidaritat a la pràctica solidària
Soc un docent amb moltes ganes d’aprendre
El fet de formar-nos parteix de la nostra pròpia iniciativa, del nostre afany de superació i del reciclatge constant, perquè la s...
No hi ha res que pugui ser permanent, tret del canvi
És el moment de repensar l’organització dels centres. La citació d’Heràclit que trobem al títol del pre...
Niños, niñas, ¡no os fieis demasiado de nosotros, los adultos!