El cervell lector i escriptor: aportacions per a l’aula
Com aprèn a llegir i a escriure el cervell? Hi ha un període crític per aprendre’n? Quines estratègies podem utilitz...
«Mezclados»: Una experiència intergeneracional de reciclatge i valors
Com es pot establir un diàleg constructiu amb l’alumnat?
La secció «Filosofem» ha arribat a port. Hem navegat durant molt de temps per les aigües de les publicacions de Graó i ...
L’ensenyament de la història en un centre bilingüe
Aquest article presenta una experiència didàctica per a tercer de primària desenvolupada al CPEIP San Miguel de Noáin (Nav...
El plaer d’aprendre
Estudis recents en neurociència expliquen les bases biològiques sobre per què és important associar les experièncie...
Marc Granell o la utilitat del que és inútil
Patricia Moragón Fandos, Adrián Ombuena Cabanes IES La Sénia de Paiporta. València L’objectiu d’aquesta experiènc...
COMPARTIM: RACÓ DIGITAL
La societat necessita estimar l’educació infantil. 5a Declaració Educativa UCEV Des de fa més de deu anys, diversos grups profess...
La natura ens acompanya
Marta Secall Roca EBM Xiquets i Xiquetes. Valls (Tarragona) Les dues escoles bressol municipals de la ciutat de Valls, acompanyades per d...