Practicar mindfulness a l’aula de secundària
L’alumnat adolescent de vegades pateix alts i baixos emocionals que li provoquen dificultats per concentrar-se i per relacionar-se amb le...
El joc de rol com a estratègia per ensenyar a argumentar a ciències
Aquest treball mostra els avantatges d’instruir els mestres de formació inicial en el joc de rol com una estratègia útil pe...
El taller d’escriptura amb adolescents
CONTES
A pas de zebra COL·LECTIU PESTE ALTA Lleida. Nandibú / Pagès editors Gràcies al desori que hi ha a la sabana i l’audàci...
De la solidaritat a la pràctica solidària
Madrid: guia Patios silvestres, renaturalitzant els patis
María Álvarez Nistal Departament d’Educació Ambiental. Ajuntament de Madrid Alberto Slocker Barrio Educador ambiental del program...
Soc un docent amb moltes ganes d’aprendre
El fet de formar-nos parteix de la nostra pròpia iniciativa, del nostre afany de superació i del reciclatge constant, perquè la s...
Mercè Roca, Marta Cerón i Júlia Corretti: «A la nostra escola impulsem maneres diverses de mi...
L’escola Jaume Miret, de Soses, poblet lleidatà de menys de dos mil habitants, necessitava un canvi. Així doncs, el mes de juliol ...