L’assemblea a primària: estratègies d’intervenció
En el present article defensem la necessitat de valorar l’assemblea a l’educació primària. Són molts els avantatges d...
Pot Es Castell tenir més habitants que Sant Lluís?
Aquest article descriu la manera que tenen els nens i nenes de segon curs de primària d’aproximar-se al concepte de densitat demogr&...
Pistes per a l’avaluació: L´escola enfront de la pobresa infantil
El taló d’Aquil·les de l’educació
A la mitologia grega, Aquil·les va ser un heroi de la guerra de Troia. Llegendes posteriors afirmen que l’única part vulnerable de...
Sobreponerse a las «burbujas».
¡Felicitémonos! ¡Felicitemos! Respuestas saludables Sabemos que hemos estado inmersos, sin preparación previa, en un mundo muy com...
Pistes per avaluar-nos en educació científica inclusiva
En el marc del Projecte H2020: C4S Communities for Sciences (www.communities-for-sciences.eu/), en el qual han col·laborat la Universitat...
Regularitats en l´escriptura dels nombres
Regularitats en l’escriptura dels nombres El joc del castell Ana María Lerma Fernández, María del Mar Bueno Caballero, Elena Mar&...
«Hem de fer alguna cosa amb el pati». Un projecte ApS
Presentem una experiència que parteix de la iniciativa de l’alumnat que planteja millorar el pati de l’escola. El que va comen&cced...