Tres mals usos de l´expressió «nivell de competència curricular»
El nivell de competència curricular (en endavant, NCC) es configura com allò que l’alumnat domina, sap fer, té adquirit o, ...
Núria Castejón, directora de programes testimonials. «Si els escoltes, et fan parar a pensar»
La Núria té una llarga trajectòria a treballar en programes on l’opinió dels protagonistes dibuixa el camí de...
Inclusión de un alumno con TEA en el aula de música
Entorns virtuals d'aprenentatge (III)
Encuentros con profesionales STEM, para inspirar a jóvenes
Encuentros con profesionales STEM, para inspirar a jóvenes Con el objetivo de contribuir a que niñas y niños contemplen como posibilida...
Usos didàctics de la llengua oral en un entorn virtual d´aprenentatge
Usos didàctics de la llengua oral en un entorn virtual d’aprenentatge Carme Durán Rivas, Elisenda Gozalo Salellas Institut Obert de Ca...
Projectes globalitzats i aprenentatges lingüístics
Èxit i fracàs escolar, una qüestió identitària?
És un fet que hi ha comunitats que presenten més problemàtiques i dificultats a l'escola; però quin és l'origen d'a...