L´escola compromesa amb el món. I tu què fas?
Quins han de ser els valors de referència quan eduquem en un context de diversitats, de vegades aparentment excloents entre elles, i de p...
Reflexiono per comprendre, comprendre’m i fer comprendre
Els textos reflexius són escrits en què el destinatari és el propi autor. A l’escola Riera de Ribes constitueixen una eina ...
Recursos per a l’aula: Fonètica, pronunciació i entonació catalanes en accés obert
Pàgines web per a l’aprenentatge autònom de la fonètica i la pronúncia del català.
Trobades amb professionals STEM per inspirar joves
Trobades amb professionals STEM per inspirar joves Amb l’objectiu de contribuir a aconseguir que nens i nenes contemplin com a possibilit...
ReseñaEncuentros
Reseña Cosas que pasan cuando conversamos MONTOLÍO, E. Barcelona. Ariel, 2019 Estrella Montolío, catedrática de lengua españo...
Conviure i compartir la iniciació esportiva
El present article sintetitza una experiència pionera i innovadora en inclusió en la pràctica d’activitats d’iniciaci...
Juanma García Bezón: «Les persones adultes són les que més necessiten el clown»
Juan Manuel García Bezón, Juanma, tal com ell mateix puntualitza entre rialles només començar la conversa, és mestr...
En context: Lectura, prejudicis i cinema
Expliquem dues activitats de reflexió sobre els prejudicis latents en les expectatives de lectura de Sindbad el Mariner i sobre les disto...