Mi escuela, el hospital
Las maestras del aula hospitalaria del Hospital Vall d'Hebron, de Barcelona, hemos llevado a cabo, a lo largo de dos años, un trabajo co...
La veu d’un CRA, en diàleg amb la LOMLOE
María Castillo Lajas María de los Ángeles Torres Cantero Mestres del CRA Almenara. Càceres La realitat educativa d’un Colegi...
La LOMCE y la democracia en los centros educativos
El pedagogo hospitalario, tutor resiliente
La resiliencia en el proceso formativoA esa capacidad que nos permite reconstruirnos a nosotros mismos, con el respaldo del otro y de nue...
Ran.
Mendigoiti, una mirada d’escola viva i activa a primària en el marc normatiu de la LOMLOE
Ane Arribillaga Sagastibeltza David Castrillo Álvarez Escola Pública Mendigoiti. Pamplona Amb les evidències se’ns mostra la impo...
Espais d’aprenentatge: un model tridimensional
Espais d’aprenentatge: un model tridimensional Ester Martínez Gómez L’escola Miquel Martí i Pol, gràcies a la particip...
La coherencia de los equipos docentes, un valor escaso