La construcció del projecte de vida
La construcció del projecte de vida Acompanyant l’alumnat al llarg de totes les etapes educatives Asunción Blau Amorós, Elena Cog...
El nou currículum
Va de… Davant d’una pandèmia… la possibilitat
Del que dic i penso que faig… al que en realitat faig. Del que diem que fem en equip… i que fem. De fer sense pensar… a pensar el...
Belén Jurado: «La capacitat de decisió de les mares i dels pares d´infants amb diversitat és...
Quan a la seva filla Lucía li van diagnosticar autisme, ella tampoc sabia exactament què significava que patís aquest trastorn. P...
Els directius escolars com a promotors d’organitzacions saludables
Els directors i les directores escolars constitueixen un col·lectiu professional que té, entre altres encàrrecs fonamentals, el d...
Nou curs: responsabilitat social, lideratge i compromís
Resolguem: horari i calendari escolar–familiar, amb diversitat
Els debats sobre la conciliació de l’horari familiar i l’horari escolar han estat presents de manera recurrent al llarg dels anys. ...
Tres mals usos de l´expressió «nivell de competència curricular»
El nivell de competència curricular (en endavant, NCC) es configura com allò que l’alumnat domina, sap fer, té adquirit o, ...