Didáctica de la música en la educación secundaria

Competencias docentes y aprendizaje

Biblioteca de Eufonía - Número: 265 (octubre 09)

ISBN / EAN : 9788478277674 - ISBN / EAN PDF: 9788478278145 - ISBN / EAN EPUB: 9788499807300

ePremium Llibres

27,0025,65 IVA incluido

Aquest producte té enviament gratuït

Productes digitals no tenen despeses d'enviament

El "saber" pedagògic teòric i el "saber fer" aplicat són dos tipus de coneixement imprescindible i inseparable que han de confluir i retroalimentar-se per aconseguir bones pràctiques i una educació musical de qualitat. L'aprenentatge per competències, la interpretació i la creativitat a l'aula, l'ús de les noves tecnologies i una experiència musical pràctica i vivenciada per tot l'alumnat són objectius que s'han de plasmar a la realitat de l'aula i transcendir-la. Una realitat que el docent ha de saber gestionar hàbilment amb els seus alumnes mitjançant un "afecte-efectiu", construint-se un perfil de competències professionals que donin resposta a les demandes singulars de l'ensenyament secundari-obligatori i de la tipologia del seu alumnat adolescent.

Personalització del contingut

Resum

El “saber” pedagògic teòric i el “saber fer” aplicat són dos tipus de coneixement imprescindible i inseparable que han de confluir i retroalimentar-se per aconseguir bones pràctiques i una educació musical de qualitat. L’aprenentatge per competències, la interpretació i la creativitat a l’aula, l’ús de les noves tecnologies i una experiència musical pràctica i vivenciada per tot l’alumnat són objectius que s’han de plasmar a la realitat de l’aula i transcendir-la. Una realitat que el docent ha de saber gestionar hàbilment amb els seus alumnes mitjançant un “afecte-efectiu”, construint-se un perfil de competències professionals que donin resposta a les demandes singulars de l’ensenyament secundari-obligatori i de la tipologia del seu alumnat adolescent.