Personalització del contingut
Resum
Aquest llibre defensa que «l’ésser docent» (com reconeix
la Unió Europea) és una professió explícita i amb
contingut propi. Formar-se com a professor (i d’un
ensenyament obligatori!) és una qüestió que va «més
enllà» de formar-se com a expert en els continguts
científics d’una disciplina; i el fet de considerar que
aquest «més enllà» és irrellevant constitueix una altra
de les nostres «creences encriptades» de conseqüència
aplicativa lamentable. Aquest llibre, en vistes al que
sembla una indolent i indecisa posada en marxa de «el
màster» per les universitats, insisteix en la defensa
d’una formació del professorat de secundària, amb
exigències idèntiques a les del grau, des de les ciències
didàctiques de les disciplines.
Autors
Florentino Blazquez Entonado, Montserrat Casas Vilalta, Angel Contreras de la Fuente, Florencio Friera Suárez, Isidoro González Gallego, Azucena Hernández Sánchez, L. Fernando Larriba Naranjo, Antonio Maldonado Rico, Rosa Ana Martín Vegas, Antonio Medina Rivilla, Carlos Montes Pérez, José Ignacio Palacios Sanz, Antonio Pérez Sanz, Alfonso Pontes Pedrajas, Rocío Serrano Rodríguez, Miguel Soler Gracia, Félix Tomillo Noguero, Cristina Vallés Rapp, María Antonia Vega González, Laura Alonso Díaz, Pilar Aramburuzabala Higuera, Óscar Barberá Marco
Col·leccions
Paraules clau del producte
docencia, formación inicial del profesorado, máster formación del profesorado de secundaria, profesorado