Personalització del contingut
Resum
L’escola ha estat i és un dels territoris de la memòria literària. Aquest llibre constitueix una invitació a un viatge literari per les histories fingides i veritables dels temps ja llunyans de la infància i de l’adolescència escolars. De la mà d’escriptores i escriptors de diferents èpoques i països, anirem a l’encontre dels anys de col·legi en la literatura amb l’esperança de trobar en els textos literaris sobre els contextos escolars no només emocions, enyorances, malestars i critiques sinó també alguns arguments contra el miratge gens innocent de pensar que en educació qualsevol temps passat fou millor. El record d’aquells anys de col·legi tan llunyans, entre mestres, entre col·legues i camarades, entre amors i desamors, entre somriures i llàgrimes, estimula l’exercici de la memòria i de la imaginació i ens convida a tornar a mirar el temps passat de la infància i de l’adolescència.
Autors
Etapes
Categories
Comunidad educativa, Didáctica de la lengua y la literatura, Didàctica de la llengua i la literatura, Història de la literatura, Narrativa, Comunitat educativa
Col·leccions
Paraules clau del producte
adolescencia, contextos escolares, escuela, historias, infancia, literatura, memoria literaria de la escuela, textos literarios, viaje literario