Personalització del contingut
Resum
L’enfant terrible és l’expressió que utilitza l’autor per referir-se a uns nens i nenes determinats que «se surten de la norma», nens de convivència difícil en el marc escolar perquè les seves actituds de negació i oposició posen fora de si als i les mestres. Aquest llibre tracta els aspectes preventius i ofereix també una resposta educativa i pedagògica perquè aquests nens i nenes «fora de la norma» trobin el plaer d’aprendre a partir de l’experiència i del compromís amb el professorat. En definitiva, que puguin «viure millor» l’escola. Adreçat als que tracten amb aquests nens i nenes, aquest llibre incita que ens interroguem sobre les nostres pràctiques pedagògiques.
Autors
Etapes
Categories
Educació afectiva emocional, Educació per a la convivència, Educación afectiva emocional, Educación para la convivencia
Col·leccions
Paraules clau del producte
actitudes, convivencia escolar, experiencia, prácticas pedagógicas, prevención