Una visita d’estudi al Jyväskylä Institute of Adult Education. Flexible learning paths through ...
El present article es basa en la informació recollida durant una visita d'estudi realitzada al Jyväskylä Educational Consortium, Jyvä...
Integrant aprenentatges STEM i programació de robots a primària
Integrant aprenentatges STEM i programació de robots a primària Una ciutadania plena en el món contemporani requereix coneixements b...
¿Saben los estudiantes de secundaria argumentar sobre ciencia?
¿Saben los estudiantes de secundaria argumentar sobre ciencia? Daniel Cebrián-Robles, Antonio Joaquín Franco-Mariscal Este trabajo desc...
Aprendre a llegir en l’era digital. La lectura amb altres persones en el procés de desenvolupame...
Després de recordar el caràcter après i complex de la competència lectora i d'explorar les diferències entre els textos en els supor...
L’institut al Facebook
La lectura escolaritzada i la lectura digital se solen concebre com a pràctiques lletrades antagòniques que competeixen. Aquest article...
eXeLearning per crear recursos educatius oberts
eXeLearning per crear recursos educatius oberts A l’era d’Internet són cada vegada més nombrosos els docents que creen els seus ...
La transformación educativa desde las aulas
La transformación educativa desde las aulas En este «En profundidad» especial hemos seleccionado buenas prácticas transferibles a ...
Llegir en pantalles, una lectura multimodal. “Connectant” esferes d’aprenentatge lletrat...
La lectura en pantalles ha crescut en els usos quotidians. Moltes vegades, de manera no del tot conscient, fem lectures multimodals. Avui...