Educació infantil i polítiques d´infància
No n’hi ha prou de parlar de la qualitat de l’educació infantil. Cal que es duguin a terme polítiques d’infànci...
Treball per projectes cooperatius
A partir de la inquietud i la motivació per cercar maneres millors de treballar que apropin l'alumnat a un aprenentatge significatiu, a ...
La imaginació té cara i ulls.
Recursos para la práctica: La acogida en la escuela de Rellinars.
Entrevista a Lidia Puigvert: Violència 0 des dels 0 anys
La Lídia Puigvert Mallart, professora de la Universitat de Barcelona, és investigadora de prestigi i autora de diverses publicacions sob...
Un món de persones comprenent el món
La participació de l'escola en el II Simposi d'Innovació Educativa INNED2 va ser una oportunitat per explicar l'escola juntament amb to...
La qualitat educativa depèn de la nostra «motxilla» com a docents?
L'ensenyament per competències i la complexitat de la societat condiciona, cada vegada més, la nostra pràctica educativa. Entre altres...