El cervell lector i escriptor: aportacions per a l’aula
Com aprèn a llegir i a escriure el cervell? Hi ha un període crític per aprendre’n? Quines estratègies podem utilitz...
Sortir a l’espai proper
L’escola Mas Rampìnyo, de Montcada, gaudeix d’un entorn privilegiat al qual les mestres volen retornar el valor educatiu que t&eacu...
L’escola i l’esplai. Remant junts en la mateixa direcció.
Com en totes les històries, la relació entre l'escola i l'esplai ha passat per etapes i sentiments diversos: d'enamoraments i desamors,...
Núm. 151: Els aromes. El veritable gust dels aliments.
La integración de las niñas y los niños con necesidades especiales en el aula
«Mezclados»: Una experiència intergeneracional de reciclatge i valors
Com es pot establir un diàleg constructiu amb l’alumnat?
La secció «Filosofem» ha arribat a port. Hem navegat durant molt de temps per les aigües de les publicacions de Graó i ...
L’ensenyament de la història en un centre bilingüe
Aquest article presenta una experiència didàctica per a tercer de primària desenvolupada al CPEIP San Miguel de Noáin (Nav...