Aclarint el concepte de barreres per a la participació
Aclarint el concepte de barreres per a la participació Antonio A. Márquez Ordóñez Mestre de pedagogia inclusiva Blog Si es por el ...
Un nuevo currículo
Un nuevo currículo El currículo es uno de los aspectos que se empieza a plantear en la nueva ley. Es pertinente preguntarnos si hace falt...
Les preguntes estúpides
En aquesta secció, hi presentem, de la mà del Grup IREF (Filosofia 3-18), retalls breus de diàlegs d’aula, aparentment simp...
Les xarxes socials com a espai de col·laboració, de trobada i de formació del professorat
El present article analitza les potencialitats de les xarxes socials en la formació inicial i contínua del professorat. Aquests contexto...
Del papel a la pantalla y del aula a la nube. Ideas para dinamizar la expresión escrita en secun...
L’alfabetització: Un dret per a tothom
Aquest escrit tracta sobre l'experiència educativa del programa «Parlem-ne», promogut pel Consell Comarcal de l'Alt Penedès i centrat...
Motivación
L’alumne només aprèn si «vol» aprendre, però aquesta disposició favorable no se sol produir espont&agrav...
Del discurso del fracaso al discurso del éxito
No se puede vivir en el discurso del fracaso. Sus garras te limitan y te someten; el discurso del fracaso conduce al fracaso porque no de...