Vés al contingut
Especialistes en educació

Especialistes en educació

0
  • Subscriu-te
  • Accés Usuaris
  • Lista deseos
0
Especialistes en educació
  • Subscriu-te
  • Accés Usuaris
  • Lista deseos
0
  • 0-6
    • Què és GRAÓ 0-6?
    • Espai GRAÓ 0-6 – CA
    • Espai GRAÓ 0-6 – ES
  • 6-12
    • Què és GRAÓ 6-12?
    • Espai GRAÓ 6-12 – CA
    • Espai GRAÓ 6-12 – ES
  • 12-18
    • Què és GRAÓ 12-18?
    • Espai GRAÓ 12-18 – CA
    • Espai GRAÓ 12-18 – ES
  • Llibres
  • Revistes
    • Revista Guix Infantil
    • Revista Aula Infantil
    • Revista Guix
    • Revista Aula
    • Revista Aula de Secundaria (ct)
    • Revista Aula de Secundaria (es)
    • Revista Dossier
    • Revista Articles
    • Revista Alambique
    • Revista Íber
    • Revista Textos
    • Revista Uno
    • Revista Eufonía
    • Revista Tándem
    • Revista Fòrum
    • Revista Viure en Família
  • Etapes
    • Batxillerat
    • Cicles formatius
    • Ed. Infantil
    • Ed. Primària
    • Ed. Secundària Obligatòria (ESO)
    • Educació artística
    • Ensenyaments artístics
  • Blog
  • Contacta
    • Contacta
    • Sobre nosaltres
    • Llibreries
Graó > Especialistes en educació > Products > Ed. Infantil > APRENDRE A MIRAR EL MON A PARTIR DE LES CIENCIES
APRENDRE A MIRAR EL MON A PARTIR DE LES CIENCIES

APRENDRE A MIRAR EL MON A PARTIR DE LES CIENCIES

C12 - Número: 369 (novembre 10)

ISBN / EAN : 0213-8581

19,99€ IVA incluido

Producte digital sense despeses d'enviament

Afegir a la llista de desitjos
Afegeix a la cistella
Subscriu-te i estalviaDescàrrega exemplar gratuït
Els nostres continguts en Digital són compatibles amb tots els lectors de llibres electrònics.

Suplement Gestió, n. 31

Els nostres continguts en Digital són compatibles amb tots els lectors de llibres electrònics.

Recomanacions de Bibliomèdia. La Tira

Els nostres continguts en Digital són compatibles amb tots els lectors de llibres electrònics.

El nou curs escolar.

Els nostres continguts en Digital són compatibles amb tots els lectors de llibres electrònics.

La Carta de compromís educatiu. Aportarà qualitat a l'educació?

Hi ha una opinió general que expressa i que fomenta la necessitat i la importància de la participació dels pares i les mares en els centres docents i que segueixin l'evolució escolar de llurs fills i filles. La carta de compromís educatiu és un nou element que apareix en la nova normativa pedagògica a Catalunya i la seva funció rau en la millora efectiva de l'educació. L'article en descriu els objectius i els contextualitza en relació amb la visió estratègica de la qual forma part.
Els nostres continguts en Digital són compatibles amb tots els lectors de llibres electrònics.

Educació científica en temps de crisi.

Ens trobem en moments de crisi. L'autor proposa l'educació científica per comprendre, tenir un esperit crític i actuar davant la realitat que vivim com a eines per veure les oportunitats que presenta la crisi. Ho fa des del valor del qüestionament, la responsabilitat, les emocions, els continguts i la dignitat.
Els nostres continguts en Digital són compatibles amb tots els lectors de llibres electrònics.

La construcció de coneixement científic del tres als dotze anys. Què en sabem?

En aquest article, s'hi exposen breument algunes de les aportacions recents que la psicologia del desenvolupament ha fet al problema de la construcció de coneixement científic dels infants de tres a dotze anys, amb la pretensió d'estimular l'interès dels mestres i dels didactes per la recerca realitzada en aquest àmbit.
Els nostres continguts en Digital són compatibles amb tots els lectors de llibres electrònics.

Aportació de les TAC a l'ensenyament de les ciències.

Aportació de les TAC a l'ensenyament de les ciències* En aquest article, a més de diferenciar-hi, d'entrada, els conceptes TIC i TAC, volem analitzar-hi, partint d'algunes experiències realitzades a les classes de coneixement del medi a diferents escoles, el grau de millora que aporten les TAC en la construcció del coneixement quan s'utilitzen d'una manera contextualitzada.
Els nostres continguts en Digital són compatibles amb tots els lectors de llibres electrònics.

Quan suquem una galeta a la llet...

El treball de ciències a l'escola ens ha d'acostar a la idea de conèixer per comprendre els fenòmens del món, per poder-nos-hi implicar i per prendre decisions. Podem, davant un fet quotidià, cercar respostes que connectin allò que veiem amb el que podem imaginar des d'una mirada científica. Quin tipus de gestió d'aula hem de practicar? Quin és el paper de la persona adulta, i el dels nens i nenes?
Els nostres continguts en Digital són compatibles amb tots els lectors de llibres electrònics.

Dues experiències d'aula a l'etapa de primària des del punt de vista de l'avaluació.

En aquest article, hi analitzem dues experiències dutes a terme als cicles mitjà i superior de l'etapa de primària. Partint d'una visió que integra l'avaluació en el procés d'aprenentatge, ens centrem en aquest aspecte per mostrar diferents activitats avaluadores portades a terme durant les diferents parts del cicle d'aprenentatge, així com els instruments utilitzats.
Els nostres continguts en Digital són compatibles amb tots els lectors de llibres electrònics.

El Projecte Pont biblioescola.

El Projecte Pont-Biblioescola neix l'any 2006 com una iniciativa de collaboració entre professorat del Grup de Biblioteques Escolars, el Centre de Recursos Pedagògics de Gràcia i les biblioteques públiques Jaume Fuster i Vila de Gràcia (Barcelona). D'aquesta manera, biblioteca pública i escola s'uneixen per crear un projecte ambiciós que té com a horitzó l'alfabetització informacional i l'ús de les biblioteques públiques i escolars en el terreny del desenvolupament curricular.
Els nostres continguts en Digital són compatibles amb tots els lectors de llibres electrònics.

ACADA, un projecte consolidat de suport a l'alumnat amb dificultats de la Garriga.

ACADA és la sigla que correspon a Adequació Curricular per a Alumnes amb Dificultats d'Adaptació escolar, un projecte pioner que es porta a terme a la Garriga des de fa dotze anys i que s'ha anat renovant i millorant de manera continuada per donar resposta a les necessitats educatives del municipi. Disposar dels recursos necessaris, utilitzar el treball en xarxa coordinant tots els sectors que hi intervenen i gaudir de la implicació personal i entusiasta de les persones que el desenvolupen, són les claus de l'èxit del projecte.
Els nostres continguts en Digital són compatibles amb tots els lectors de llibres electrònics.

Compartir vivències d'aprenentatge.

A l'article, s'hi proposa que els aprenentatges s'haurien de viure com una manera de compartir vivències en el coneixement a partir de projectes diversos. Això s'illustra amb exemples de treballs realitzats al cicle superior de l'escola Serralavella (Ullastrell) durant sis cursos.
Els nostres continguts en Digital són compatibles amb tots els lectors de llibres electrònics.

Com eduquem als homes del segle XXI?

En una societat que canvia tan ràpidament com la nostra, els perfils de gènere també han d'evolucionar. I així ha succeït, encara que de manera insuficient, amb el perfil de gènere que transmetem a les nenes, però no pas amb el que es transmet als nens, els quals continuen sent educats perquè siguin uns homes del passat, durs, guerrers, competitius, tot i que avui necessitem actituds de cooperació i solidaritat. L'escola actual, però, està mal situada per ajudar a dur a terme aquests canvis.
Els nostres continguts en Digital són compatibles amb tots els lectors de llibres electrònics.

Els abecedaris.

Els nostres continguts en Digital són compatibles amb tots els lectors de llibres electrònics.

GUIXdos, n. 169: Rainforests

Els nostres continguts en Digital són compatibles amb tots els lectors de llibres electrònics.

Els nostres continguts en Digital són compatibles amb tots els lectors de llibres electrònics.

Mirar el món a través de les ciències.

Presentar un monogràfic sobre l'ensenyament de les ciències se'm fa una mica complicat. El primer que em ve al cap són preguntes i, com que en són unes quantes i no es poden traslladar totes aquí, les resumeixo en una: «Cal ensenyar ciències a l'educació primària?».

Personalització del contingut

Autors

Josep Bonil Gargallo, Teresa Calveras i Barniol, Jaume Centelles Pastor, Jesús Chivite Pérez, Editorial Cruïlla, Maria Franco Cabré, Carme Galve Montore, EDITORIAL JOVENTUT, Mercè Laplana i Montserrat, Núria López Rebollal, Jordi Martí Feixas, Pilar Melcón Martínez, Ricard Montalbán Carbó, Isabel Muñoz Moreno, Beatriu Pérez Simal, Teresa Pigrau Solé, Albert Rigol Muxart, Josep Serentill Rubio, Marina Subirats Martori, Roser Ylla Ibore

Etapes

Ed. Infantil, Ed. Primària, Ed. Secundària Obligatòria (ESO), General

Categories

Aprendizaje cooperativo, Aprenentatge cooperatiu, Atenció a la diversitat, Atención a la diversidad, Avaluació dels processos d'aprenentatge, Biblioteca/mediateca, Bibliotecas públicas, Biblioteques públiques, Competència digital i tractament de la informació, Competència en el coneixement i la interacció amb el món natural, Competencia en el conocimiento y la interacción con el mundo natural, Conversa i diàleg, Conversación y diálogo, Detecció de comportaments de risc, Detección de comportamientos de riesgo, Didáctica de las ciencias experimentales/ciencias naturales, Didáctica de las ciencias y del conocimiento del medio, Didáctica de las lenguas extranjeras, Didàctica de les ciències experimentals/ciències naturals, Didàctica de les ciències i del coneixement del medi, Didàctica de les llengües estrangeres, Didàctica general i metodologia general, Didáctica general y metodología general, Educació afectiva emocional, Educació familiar, Educación afectiva emocional, Educación familiar, Enfocament globalitzador, Enfoque globalizador, Escriptura, Escritura, Evaluación de los procesos de aprendizaje, export, Gènere i educació, Género y educación, Gestió i organització social de l'aula, Gestión y organización social del aula, Lectura, Organització i gestió de centres, Organització i participació de les famílies, Organización y gestión de centros, Organización y participación de las familias, Programas municipales, Programes municipals, Projectes de treball, Proyectos de trabajo, Psicologia de l'educació, Psicología de la educación, Recursos multimedia, Relació i interacció, Relación e interacción, Tratamiento de la información y competencia digital, Ús de l'equip de laboratori, Uso del equipo de laboratorio

Col·leccions

C12, GRAÓ 6-12: El teu espai de referència en Educació Primària, Revista Guix

Paraules clau del producte

ciencias, comprensión del mundo, contenidos, currículo, educación científica, experiencias educativas, preguntas

Continguts relacionats

  • Projecte Escolta’m: Tutoria i benestar emocional
  • EDUCACIO PER A LA CIUTADANIA I DRETS HUMANS
  • Projectes, entorn i comunitat

Logo

REVISTES

Guix Infantil
Guix
Aula de secundaria
Viure en Família
Fòrum
Dossier
Aula

Alambique
Eufonía
Íber
Tándem
Textos
Uno
Aula infantil
Articles

BOTIGA

Llibres
Revistes ESPAIS GRAÓ 0-6 GRAÓ 6-12 GRAÓ -12-18

EL MEU COMPTE

Les meves dades
Les meves comandes Estadístiques

SOBRE GRAO

Contacte
Publicita't a Graó
Ens vols enviar un article? Fes-te distribuïdor

SEGUEIX-NOS A XARXES:

Logo Presidencia
Política de privadesa Política de cookies Avís Legal

©Grao 2025

Cataluña España Portugal Colombia Perú Argentina México Chile
Logo
  • 0-6
    • Què és GRAÓ 0-6?
    • Espai GRAÓ 0-6 – CA
    • Espai GRAÓ 0-6 – ES
  • 6-12
    • Què és GRAÓ 6-12?
    • Espai GRAÓ 6-12 – CA
    • Espai GRAÓ 6-12 – ES
  • 12-18
    • Què és GRAÓ 12-18?
    • Espai GRAÓ 12-18 – CA
    • Espai GRAÓ 12-18 – ES
  • Llibres
  • Revistes
    • Revista Guix Infantil
    • Revista Aula Infantil
    • Revista Guix
    • Revista Aula
    • Revista Aula de Secundaria (ct)
    • Revista Aula de Secundaria (es)
    • Revista Dossier
    • Revista Articles
    • Revista Alambique
    • Revista Íber
    • Revista Textos
    • Revista Uno
    • Revista Eufonía
    • Revista Tándem
    • Revista Fòrum
    • Revista Viure en Família
  • Etapes
    • Batxillerat
    • Cicles formatius
    • Ed. Infantil
    • Ed. Primària
    • Ed. Secundària Obligatòria (ESO)
    • Educació artística
    • Ensenyaments artístics
  • Blog
  • Contacta
    • Contacta
    • Sobre nosaltres
    • Llibreries
SUBSCRIU-TE USUARI

© Grao 2023