Vés al contingut
Especialistes en educació

Especialistes en educació

0
  • Subscriu-te
  • Accés Usuaris
  • Lista deseos
0
Especialistes en educació
  • Subscriu-te
  • Accés Usuaris
  • Lista deseos
0
  • 0-6
    • Què és GRAÓ 0-6?
    • Espai GRAÓ 0-6 – CA
    • Espai GRAÓ 0-6 – ES
  • 6-12
    • Què és GRAÓ 6-12?
    • Espai GRAÓ 6-12 – CA
    • Espai GRAÓ 6-12 – ES
  • 12-18
    • Què és GRAÓ 12-18?
    • Espai GRAÓ 12-18 – CA
    • Espai GRAÓ 12-18 – ES
  • Llibres
  • Revistes
    • Revista Guix Infantil
    • Revista Aula Infantil
    • Revista Guix
    • Revista Aula
    • Revista Aula de Secundaria (ct)
    • Revista Aula de Secundaria (es)
    • Revista Dossier
    • Revista Articles
    • Revista Alambique
    • Revista Íber
    • Revista Textos
    • Revista Uno
    • Revista Eufonía
    • Revista Tándem
    • Revista Fòrum
    • Revista Viure en Família
  • Etapes
    • Batxillerat
    • Cicles formatius
    • Ed. Infantil
    • Ed. Primària
    • Ed. Secundària Obligatòria (ESO)
    • Educació artística
    • Ensenyaments artístics
  • Blog
  • Contacta
    • Contacta
    • Sobre nosaltres
    • Llibreries
Graó > Especialistes en educació > Products > Cicles formatius > Coaching educativo
Coaching educativo

Coaching educativo

GRAÓ 6-12: Tu espacio de referencia en Educación Primaria - Número: 230 (març 14)

ISBN / EAN : 1131-995X

19,99€ IVA incluido

Producte digital sense despeses d'enviament

Afegir a la llista de desitjos
Afegeix a la cistella
Subscriu-te i estalviaDescàrrega exemplar gratuït
Els nostres continguts en Digital són compatibles amb tots els lectors de llibres electrònics.

¿Dónde está realmente el problema?

Els nostres continguts en Digital són compatibles amb tots els lectors de llibres electrònics.

Noticias de interés

Els nostres continguts en Digital són compatibles amb tots els lectors de llibres electrònics.

¡Hemos encontrado la clave!

Els nostres continguts en Digital són compatibles amb tots els lectors de llibres electrònics.

El naufragio de la educación globalizada

Els nostres continguts en Digital són compatibles amb tots els lectors de llibres electrònics.

LOMCE y neoliberalismo

La LOMCE se’ns presenta com una referència per a l’excel·lència i per obtenir uns millors resultats en els diferents informes PISA. Però el que en realitat es produeix és una cursa d’obstacles per poder aprovar les diferents revàlides. Es tracta d’una llei que no té en compte la inclusió i l’equitat social. Això és el que, de manera resumida, ens comenta Benet Castillejos (professor de secundària i professor associat a la UAB) en el seu article d’opinió publicat en la nostra web. Aquestes són algunes respostes recollides al fòrum.

Els nostres continguts en Digital són compatibles amb tots els lectors de llibres electrònics.

Núria Castejon, directora de programas testimoniales. «Si los escuchas, algunos te hacen parar»

La Núria té una llarga trajectòria a treballar en programes on l’opinió dels protagonistes dibuixa el camí dels continguts: «Treballem a partir del testimoni, hi ha veus que ens poden ajudar a reflexionar. En alguns programes, hi sortien nens, i vam trobar que deien coses que ens feien parar a pensar. A partir d’aquí, vam decidir oferir un espai on els infants poguessin fer sentir la seva veu». Així és com va néixer Amb ulls de nen, que s’emet actualment a TV3.
Els nostres continguts en Digital són compatibles amb tots els lectors de llibres electrònics.

Coaching educativo y alumnado

En aquest article, hi expliquem les eines del coaching que ens ajuden a treballar el desenvolupament personal i escolar del nostre alumnat. Ho fem buscant potenciar la seva persona, emprant la conversa basada en el vincle, promovent la resiliència, treballant a partir de les seves capacitats i facilitant que els infants en siguin autoconscients. El docent es posiciona proactivament i els demana proacció davant del seu l’aprenentatge. En definitiva, una mirada coach envers l’alumnat.

Els nostres continguts en Digital són compatibles amb tots els lectors de llibres electrònics.

Coaching educativo para familias

En aquest article, es parteix de la consideració que la família és l’agent educador i socialitzador principal dels fills i les filles. El punt de vista que implica i les seves aplicacions pràctiques desenvolupades en el present article ajuden els pares, les mares i altres familiars a contribuir positivament en el desenvolupament personal i social dels infants i els adolescents.

Els nostres continguts en Digital són compatibles amb tots els lectors de llibres electrònics.

Coaching educativo con los docentes

El docent que treballa des del marc del coaching educatiu és un coach, és a dir, té el coneixement de les tècniques i de les eines didàctiques, a més d’un autoconeixement a nivell professional i personal. En el present article, es dóna molt de valor a tots aquests aspectes, com també a la cura d’un mateix i a la capacitació per donar resposta a la realitat diària de l’aula. Aquesta construcció competencial de l’ensenyant deriva en una manera específica d’atendre l’alumnat i les diferents persones que conformen la comunitat educativa.

Els nostres continguts en Digital són compatibles amb tots els lectors de llibres electrònics.

El papel de las AMPA en la prevención de la violencia escolar

Les associacions de mares i pares d’alumnes (AMPA) poden esdevenir entitats molt útils si són capaces de proporcionar ajuts pertinents i oportuns als seus centres escolars. Afavorir la convivència, objectiu prioritari en una escola democràtica, és possible quan es construeixen dispositius adequats d’orientació, formació i suport per prevenir la violència juntament amb els professionals del centre.

Els nostres continguts en Digital són compatibles amb tots els lectors de llibres electrònics.

Si construimos un reloj de Sol para la escuela, ¿aprendemos matemáticas y otras cosas?

Aquest projecte té com a objectiu principal construir un rellotge de sol per a l’escola. L’experiència que presentem és un exemple de treball per competències a l’aula fonamentada en una necessitat concreta de l’alumnat de segon de primària. Les activitats es dissenyen a partir d’una situació problemàtica que detecten els infants i a la qual es dóna resposta promovent un context d’aprenentatge significatiu i funcional per a la presa de decisions argumentades.

Els nostres continguts en Digital són compatibles amb tots els lectors de llibres electrònics.

Participación del alumnado de educación especial en un proyecto europeo

Actualment, es destaca la importància i la urgència de dur a terme un enfocament educatiu intercultural i inclusiu als centres escolars (Sales i altres, 2010). Per fer-ho, calen programes, com ara el Projecte Comenius, que impliquin el professorat i que animin els estudiants de cultures i creences diferents a dialogar. En el present article, s’hi descriu la participació de l’alumnat d’educació especial en l’activitat inicial d’aquest projecte.

Els nostres continguts en Digital són compatibles amb tots els lectors de llibres electrònics.

¡Ciencia fantástica!

En aquest article, us hi descriurem com, amb l’excusa de participar en un premi de relats científics amb alumnes de primer i de quart de primària, hem treballat tot d’aspectes relacionats amb la ciència, l’experimentació i la necessitat de desenvolupar un llenguatge acurat, exacte, precís i (per què no?) engrescador, creatiu i literari en altres moments. Rigor científic i emoció han de donar-se la mà!

Els nostres continguts en Digital són compatibles amb tots els lectors de llibres electrònics.

Claudio Naranjo: «Quien más sabe de educación son los educadores»

Qualsevol professional que entengui l’educació com un procés continu per assolir el desenvolupament humà coneix les aportacions de Claudio Naranjo. En els temps convulsos en què intentem navegar sense naufragar gaire, conversem amb ell sobre el sentit de la nostra pràctica i sobre les necessitats que planteja l’educació actual. La seva veu crítica, però alhora confiada i esperançadora, ens planteja un repte important, urgent i ineludible: transformar profundament l’educació perquè les persones d’avui construeixin un millor demà.

Els nostres continguts en Digital són compatibles amb tots els lectors de llibres electrònics.

Desde el cambio metodológico a la pedagogía sistémica

En aquest article, es plantegen dues idees fonamentals. D’una banda, de l’«imprescindible» canvi metodològic, fonamentat en el nostre alumnat i, sobretot, en la societat actual i, d’altra banda, de la influència de la pedagogia sistèmica, que és present en la meva actuació com a tutora i, sobretot, en la mirada vers el context domèstic de cada escolar, la qual cosa repercuteix positivament en les relacions amb les famílies.

Els nostres continguts en Digital són compatibles amb tots els lectors de llibres electrònics.

Educar km 0

L’escola Els Terraprims, de Camallera (Alt Empordà) promou un estil de vida sostenible que permeti cobrir les necessitats del present sense comprometre el futur, fent participar els seus alumnes de pràctiques quotidianes coherents amb una manera de viure respectuosa amb el medi ambient.

Els nostres continguts en Digital són compatibles amb tots els lectors de llibres electrònics.

«Yo»: hablamos de nosotros a través del arte

Com podem dir alguna cosa de nosaltres mateixos mitjançant el llenguatge plàstic? Aquest serà el tema del taller «Jo».
Els nostres continguts en Digital són compatibles amb tots els lectors de llibres electrònics.

Realidad aumentada en documentos e imágenes

La realitat augmentada s’està introduint amb molta força en el context educatiu. Des de la realitat augmentada geolocalitzada, podem inserir imatges o marques que amplien la informació del text que estem creant.

Els nostres continguts en Digital són compatibles amb tots els lectors de llibres electrònics.

No conozco a mi compañero de mesa

Què vol dir sentir-se estranger? Amb quines barreres lingüístiques, culturals, físiques i socials es troben els alumnes i les alumnes nouvinguts que comparteixen aula amb els nens i nenes nascuts a casa nostra? Quines reaccions d’intolerància, prejudicis, pors, exclusió o racisme es generen? Com podem acollir, integrar o comprendre aquests companys i companyes? La literatura és una eina magnífica que ens ajuda mostrant-nos models de comportament.

Els nostres continguts en Digital són compatibles amb tots els lectors de llibres electrònics.

Alumnado con discapacidad visual

Una gran part dels aprenentatges que els infants realitzen des que neixen es produeixen a través de la visió. En el cas d’alumnat amb discapacitat visual, cal tenir en compte algunes consideracions perquè aquesta circumstància no influeixi negativament en el seu desenvolupament ni en la seva vida acadèmica.

Els nostres continguts en Digital són compatibles amb tots els lectors de llibres electrònics.

El circo: un medio para trabajar las tipologías textuales

En aquesta proposta didàctica s’hi materialitza un treball detallat sobre les diferents tipologies textuals. Es du a terme a través del circ com a fil conductor. Amb aquest recurs, cerquem, sobretot, aprofitar la motivació que comporta aquest món a l’etapa de la infantesa, a més de poder disposar d’una gran quantitat de materials, tant a Internet com a biblioteques, que és possible adaptar-los per atendre la diversitat.

Els nostres continguts en Digital són compatibles amb tots els lectors de llibres electrònics.

Material para el alumnado: El circo: un medio para trabajar las tipologías textuales

Els nostres continguts en Digital són compatibles amb tots els lectors de llibres electrònics.

Generar bienestar en la escuela

Avui, podem afirmar que la salut (i la malaltia) i el benestar (entès com a qualitat de vida individual i col·lectiva) no són qüestions merament individuals. Sabem que els factors determinants els trobem en els entorns en què vivim les persones.

Els nostres continguts en Digital són compatibles amb tots els lectors de llibres electrònics.

Libros. Encuentros. Convocatorias. Web

Els nostres continguts en Digital són compatibles amb tots els lectors de llibres electrònics.

Lectura: La señora de los libros

Avui em ve de gust escriure aquesta petita ressenya per a aquells i aquelles que no coneixeu La senyora dels llibres,una història de les bones.

Els nostres continguts en Digital són compatibles amb tots els lectors de llibres electrònics.

Humor

Els nostres continguts en Digital són compatibles amb tots els lectors de llibres electrònics.

Els nostres continguts en Digital són compatibles amb tots els lectors de llibres electrònics.

Coaching educativo

El present article vol aportar una reflexió sobre la complexitat social actual i la necessitat de crear maneres noves d’educar per donar-hi resposta. Alhora, presentem una idea del que és el coaching educatiu, com es planteja, els actors que hi estan implicats i com es pot portar a terme.

Personalització del contingut

Autors

Mireia Artés Juvanteny, Edelmira Badillo Jiménez, Daniel Bermúdez Brullet, Lluís Joaquim Bové Navarro, Roger Brufau, Victoria Castellà Valls, Jaume Centelles Pastor, Soraya Chapinal Merino, Raúl Diego Obregón, Fundació Universitària del Bages - Biblioteca, Antoni Giner Tarrida, Ana González Vidal, Roser Lladó Moreno, Diana Marín Suelves, Eva Martínez Pardo, McGregor, Patricia Morán Guerra, Dolors Oliver Agüera, Gemma Pérez Clemente, Redac., Sempere, Blanca Patricia Silva García, Lidia Soler Serrano, Carlos Hugo Velarde Garrido, Serafín Antúnez Marcos

Etapes

Cicles formatius, Ed. Infantil, Ed. Primària, Ed. Secundària Obligatòria (ESO), General

Categories

Acció tutorial, Acción tutorial, Alfabetització científica, Alfabetización científica, Aprendizaje significativo / significatividad, Aprenentatge significatiu / significativitat, Asertividad del profesorado, Assertivitat del professorat, Atenció a la diversitat i NEE, Atención a la diversidad y NEE, Biblioteca/mediateca, Calidad educativa, Competència comunicativa, lingüística i audiovisual, Competència digital i tractament de la informació, Competencia en comunicación lingüística, Competència en el coneixement i la interacció amb el món natural, Competencia en el conocimiento y la interacción con el mundo natural, Competència matemàtica, Competencia para aprender a aprender, Competència per aprendre a aprendre, Competència social i ciutadana, Competencia social y ciudadana, Comunicació i llenguatge, Comunicación y lenguaje, Defecte de la vista, Defecto de la vista, Desarrollo personal, Desarrollo profesional, Desarrollo social, Desenvolupament personal, Desenvolupament professional, Desenvolupament social, Didàctica de l'expressió visual i plàstica, Didáctica de la expresión visual y plástica, Diversidad discursiva, Diversitat discursiva, Educació afectiva emocional, Educació per a la convivència, Educació per a la interculturalitat/multiculturalitat, Educació per a la pau, Educació per a la sostenibilitat, Educació social/Acció comunitària, Educación afectiva emocional, Educación para la convivencia, Educación para la interculturalidad/multiculturalidad, Educación para la paz, Educación para la sostenibilidad, Educación social/Acción comunitaria, Escola inclusiva, Escuela inclusiva, Estrategias de escritura, Estratègies d'EA/Estratègies internes, Estratègies d'escriptura, Expresión escrita/composición/redacción, Expressió escrita/composició/redacció, Familia y educación, Geometria, Hort escolar, Huerto escolar, Influencia de los medios de comunicación, Inteligencia emocional, Intenvención con familias, Interdisciplinariedad, Interdisciplinarietat, Intervenció amb famílies, Lectura, Literatura infantil/juvenil, Malestar docente, Medios audiovisuales y las TIC, Mitjans audiovisuals i les TIC, Motivació, Motivación, Música i cultura, Música i societat, Música y cultura, Música y sociedad, Orientació i tutoria. General, Orientación y tutoría. General, Política i legislació educativa, Política y legislación educativa, Projectes de treball, Proyectos de trabajo, Psicología de la educación, Qualitat educativa, Riesgo social, Risc social, Técnicas de la expresión visual y plástica, Tècniques de l'expressió visual i plàstica, Televisió, Televisión, Tratamiento de la información y competencia digital, Ús de les TIC (tecnologies), Uso de las TIC (tecnologías), Estrategias d'EA/Estrategias internas, Família i educació, Influència dels mitjans de comunicació, Intel·ligència emocional, Pedagogia sistèmica, Psicologia de l'educació

Col·leccions

GRAÓ 6-12: Tu espacio de referencia en Educación Primaria, Revista Aula

Paraules clau del producte

capacidades, coach, coachee, coaching educativo, responsabilidad

Continguts relacionats

  • INNOVAR EN LA METODOLOGIA
  • Narraciones breves para fomentar la creación
  • 25 ANYS DE LA FEDERACIO DE MOVIMENTS DE RENOVACIO PEDAGOGICA DE CATALUNYA

Logo

REVISTES

Guix Infantil
Guix
Aula de secundaria
Viure en Família
Fòrum
Dossier
Aula

Alambique
Eufonía
Íber
Tándem
Textos
Uno
Aula infantil
Articles

BOTIGA

Llibres
Revistes ESPAIS GRAÓ 0-6 GRAÓ 6-12 GRAÓ -12-18

EL MEU COMPTE

Les meves dades
Les meves comandes Estadístiques

SOBRE GRAO

Contacte
Publicita't a Graó
Ens vols enviar un article? Fes-te distribuïdor

SEGUEIX-NOS A XARXES:

Logo Presidencia
Política de privadesa Política de cookies Avís Legal

©Grao 2025

Cataluña España Portugal Colombia Perú Argentina México Chile
Logo
  • 0-6
    • Què és GRAÓ 0-6?
    • Espai GRAÓ 0-6 – CA
    • Espai GRAÓ 0-6 – ES
  • 6-12
    • Què és GRAÓ 6-12?
    • Espai GRAÓ 6-12 – CA
    • Espai GRAÓ 6-12 – ES
  • 12-18
    • Què és GRAÓ 12-18?
    • Espai GRAÓ 12-18 – CA
    • Espai GRAÓ 12-18 – ES
  • Llibres
  • Revistes
    • Revista Guix Infantil
    • Revista Aula Infantil
    • Revista Guix
    • Revista Aula
    • Revista Aula de Secundaria (ct)
    • Revista Aula de Secundaria (es)
    • Revista Dossier
    • Revista Articles
    • Revista Alambique
    • Revista Íber
    • Revista Textos
    • Revista Uno
    • Revista Eufonía
    • Revista Tándem
    • Revista Fòrum
    • Revista Viure en Família
  • Etapes
    • Batxillerat
    • Cicles formatius
    • Ed. Infantil
    • Ed. Primària
    • Ed. Secundària Obligatòria (ESO)
    • Educació artística
    • Ensenyaments artístics
  • Blog
  • Contacta
    • Contacta
    • Sobre nosaltres
    • Llibreries
SUBSCRIU-TE USUARI

© Grao 2023