Educació emocional i emocionant

Revista Guix - Número: 490 (febrer 23)

ISBN / EAN : 0213-8581

3,00 IVA incluido

Producte digital sense despeses d'enviament

Productes digitals no tenen despeses d'enviament

Els nostres continguts en Digital són compatibles amb tots els lectors de llibres electrònics.

Gestió emocional en la relació amb les famílies

Segons el diccionari, família, en la seva primera accepció, és un conjunt de persones que conviuen i tenen un projecte de vida en comú. Com a escola, com a docents, a vegades oblidem que la família és el més important en la vida d’un infant, i que vincular emocionalment significa mirar en la mateixa direcció i treballar per aquest projecte de vida en comú que és, entre altres coses, la infància. Aquest article no és més que un recopilatori d’anys de formació i estudis, viscuts des de l’experiència, i que espero que serveixin, tant els encerts com els errors, per canviar la mirada i posar les famílies com el que són, tan importants com la pròpia infància.

Personalització del contingut

Autors

Sofía Deza Caparrós, Equip Cuidem-nos, Equip d’investigació ERIFE, José Blas García Pérez, María del Mar García Romera, Jerónimo García Sánchez, Anna Gómez Mundó, M. del Mar Hernáez Olea, Montse Jiménez Vila, Pilar Lleonart Forrellades, Paulo Nogueira Porto, María Del Mar Romera Morón, Isabel Solé Gallart, Natàlia Torrent Queralt, Joan Turu Sánchez, Assumpció Vila Badia, Brenda Nazarena Bär Kwast, Olga Cercós Bernal, Cristina Elorza Ibáñez de Gauna, Cristian Ferrada Ferrada, Teresa Franquesa Codinach, Olga Martínez Cárdenas, Maria Josep Valls Gabernet, Jordi Calvet Solanes, Víctor de Haro Muñoz, Agustí Liñan Papaseit, Francisco Luna Arcos, Francisco Silva Díaz, Marta Vilar Recasens, Helena Ayuso Moli, Javier Carrillo Rosúa, Aurora Leal García, Begoña Vendrell Simón, Jordina Solsona Badia, Gemma Forns Agulló, Susana Jiménez Caro

Categories

Acció comunitària, Acción comunitaria, Aprendizaje de la escritura, Aprendizaje de la lectura, Aprendizaje entre iguales/tutoria entre iguales, Aprendizaje significativo / significatividad, Aprendizaje y servicio, Aprenentarge de la lectura, Aprenentatge de l'escriptura, Aprenentatge entre iguals/tutoria entre iguals, Aprenentatge i servei, Aprenentatge significatiu / significativitat, Atenció a les famílies, Atención a las familias, Biblioteca/mediateca, Calidad educativa, Competencias profesionales del profesorado, Competències professionals del professorat, Comunicació i llenguatge, Comunicación y lenguaje, Comunidades de aprendizaje, Comunitats d'aprenentatge, Coneixement i exploració de l'entorn, Conocimiento y exploración del entorno, Contextos d'aprenentatge / entorn, Contextos de aprendizaje / entorno, Coordinació equip docent, Coordinación equipo docente, Ecologia, Educació afectiva / sexual, Educació afectiva emocional, Educació medioambiental, Educació per a la convivència, Educació per a la sostenibilitat, Educación afectiva / sexual, Educación afectiva emocional, Educación medioambiental, Educación para la convivencia, Educación para la sostenibilidad, Educadores externos, Educadors externs, Escoles sostenibles, Escuelas sostenibles, Estrategias de escritura, Estratègies d'escriptura, Evidencias, export, Figuras relevantes, Figures rellevants, Filosofia de l'educació, Filosofía de la educación, Formació continua del professorat/formació permanent, Formació inicial del professorat, Formación continua del profesorado/formación permanente, Formación inicial del profesorado, Gènere i educació, Género y educación, Lengua y construcción del conocimiento, Lideratge en centres, Liderazgo en centros, Literatura infantil/juvenil, Llengua i construcció del coneixement, Organització i participació de les famílies, Organización y participación de las familias, Projectes estratègics, Proyectos estratégicos, Qualitat educativa, Salud laboral, Salut laboral, STEM - STEAM, Teoria i mètodes educatius, Teoría y métodos educativos, Transdisciplinariedad, Transdisciplinarietat, Ús de la robòtica, Uso de la robótica

Col·leccions

Revista Guix

Paraules clau del producte