Vés al contingut
Especialistes en educació

Especialistes en educació

0
  • Subscriu-te
  • Accés Usuaris
  • Lista deseos
0
Especialistes en educació
  • Subscriu-te
  • Accés Usuaris
  • Lista deseos
0
  • 0-6
    • Què és GRAÓ 0-6?
    • Espai GRAÓ 0-6 – CA
    • Espai GRAÓ 0-6 – ES
  • 6-12
    • Què és GRAÓ 6-12?
    • Espai GRAÓ 6-12 – CA
    • Espai GRAÓ 6-12 – ES
  • 12-18
    • Què és GRAÓ 12-18?
    • Espai GRAÓ 12-18 – CA
    • Espai GRAÓ 12-18 – ES
  • Llibres
  • Revistes
    • Revista Guix Infantil
    • Revista Aula Infantil
    • Revista Guix
    • Revista Aula
    • Revista Aula de Secundaria (ct)
    • Revista Aula de Secundaria (es)
    • Revista Dossier
    • Revista Articles
    • Revista Alambique
    • Revista Íber
    • Revista Textos
    • Revista Uno
    • Revista Eufonía
    • Revista Tándem
    • Revista Fòrum
    • Revista Viure en Família
  • Etapes
    • Batxillerat
    • Cicles formatius
    • Ed. Infantil
    • Ed. Primària
    • Ed. Secundària Obligatòria (ESO)
    • Educació artística
    • Ensenyaments artístics
  • Blog
  • Contacta
    • Contacta
    • Sobre nosaltres
    • Llibreries
Graó > Especialistes en educació > Products > Batxillerat > Indagar sobre gramática en las aulas
Indagar sobre gramática en las aulas

Indagar sobre gramática en las aulas

Revista Textos - Número: 75 (desembre 16)

ISBN / EAN : 1133-9829

24,99€ IVA incluido

Producte digital sense despeses d'enviament

Afegir a la llista de desitjos
Afegeix a la cistella
Subscriu-te i estalviaDescàrrega exemplar gratuït
Els nostres continguts en Digital són compatibles amb tots els lectors de llibres electrònics.

Indagar sobre gramática en las aulas

Els nostres continguts en Digital són compatibles amb tots els lectors de llibres electrònics.

Enseñar gramática: cuando el para qué articula el qué y el cómo

Els nostres continguts en Digital són compatibles amb tots els lectors de llibres electrònics.

Secuencia didáctica gramatical (SDG) e interacción oral entre iguales

Els nostres continguts en Digital són compatibles amb tots els lectors de llibres electrònics.

¡Adjetivos, al jardin!

Els nostres continguts en Digital són compatibles amb tots els lectors de llibres electrònics.

Blogs y Twitter al servicio de la reflexión gramatical

Els nostres continguts en Digital són compatibles amb tots els lectors de llibres electrònics.

Escribir es participar en una sociedad alfabetizada

Els nostres continguts en Digital són compatibles amb tots els lectors de llibres electrònics.

Escribir y aprender a escribir, dos actividades que se entrecruzan

Els nostres continguts en Digital són compatibles amb tots els lectors de llibres electrònics.

Enseñar gramática a partir de la literatura medieval

Els nostres continguts en Digital són compatibles amb tots els lectors de llibres electrònics.

El alumnado, parte activa de la revisión de un texto

Els nostres continguts en Digital són compatibles amb tots els lectors de llibres electrònics.

El vídeo, para trabajar la competencia oral

Els nostres continguts en Digital són compatibles amb tots els lectors de llibres electrònics.

Textos narrativos y gamificación

Els nostres continguts en Digital són compatibles amb tots els lectors de llibres electrònics.

La mujer no tiene quién le escriba

Els nostres continguts en Digital són compatibles amb tots els lectors de llibres electrònics.

En contexto: Palabras, diálogos e historias

Els nostres continguts en Digital són compatibles amb tots els lectors de llibres electrònics.

Materiales a examen: ¡Por fin, la lonja!

Els nostres continguts en Digital són compatibles amb tots els lectors de llibres electrònics.

Recursos para el aula: Five Card Flick Stories

Els nostres continguts en Digital són compatibles amb tots els lectors de llibres electrònics.

Reseña: Com triomfar amb les TIC en la promoció lectora

Els nostres continguts en Digital són compatibles amb tots els lectors de llibres electrònics.

Encuentros

Els nostres continguts en Digital són compatibles amb tots els lectors de llibres electrònics.

Personalització del contingut

Autors

Beatriz Barberá Naharro, Anna Camps Mundó, Josefina Casanovas Bea, Elga Cremades, Lourdes Domènech Cases, Xavier Fontich Vicens, Pedro Jimeno Capilla, Mireia Manresa Potrony, Joaquín Mesa Sánchez, M. del Mar Pérez Gómez, Carmen Santamaría Salinas, Isabel Saorín Villa, Marcial Terrádez Gurrea, Montserrat Vilà Santasusana, Carmen Rodríguez Gonzalo

Etapes

Batxillerat, Ed. Secundària Obligatòria (ESO), Formació de persones adultes, Formació del professorat

Categories

Aprendizaje de la escritura, Aprendizaje significativo / significatividad, Competencia en el conocimiento y la interacción con el mundo natural, Comprensión oral de las lenguas extranjeras, Comunicación oral de las lenguas extranjeras, Comunicación y lenguaje, Conversación y diálogo, Creatividad, Didáctica de la lengua, Didàctica de la literatura, Didáctica de las competencias, Didáctica de las lenguas extranjeras, Didáctica general y metodología general, Diversidad discursiva, Escritura, Estrategias de escritura, Evaluación del alumnado en el aprendizaje, Expresión escrita/composición/redacción, Expresión y compresión oral, Funcionalidad, Gramàtica, Història de la literatura, Juego creativo, Juego y experimentación, Juegos/Gamificación, Lectura, Lengua y construcción del conocimiento, Lengua, escuela y sociedad, Léxico, Materiales curriculares y recursos didácticos, Medieval, Morfologia, Motivación, Narrativa, Ortografia, Poesia, Principios metodológicos, Proyectos de trabajo, Revisión de textos, Secuencias formativas y didácticas, Semàntica, Sintaxis, Textos argumentativos, Textos narrativos, Uso de Internet, Uso de la televisión, Uso de las TIC (tecnologías), Uso de los blogs, Uso del cine

Col·leccions

Revista Textos

Continguts relacionats

  • La enseñanza de la ortografía
  • Projecte «Escolta’m». Una experiència de tutoria personalitzada
  • Empezar a escribir. ¿El tipo de letra es importante?

Logo

REVISTES

Guix Infantil
Guix
Aula de secundaria
Viure en Família
Fòrum
Dossier
Aula

Alambique
Eufonía
Íber
Tándem
Textos
Uno
Aula infantil
Articles

BOTIGA

Llibres
Revistes ESPAIS GRAÓ 0-6 GRAÓ 6-12 GRAÓ -12-18

EL MEU COMPTE

Les meves dades
Les meves comandes Estadístiques

SOBRE GRAO

Contacte
Publicita't a Graó
Ens vols enviar un article? Fes-te distribuïdor

SEGUEIX-NOS A XARXES:

Logo Presidencia
Política de privadesa Política de cookies Avís Legal

©Grao 2025

Cataluña España Portugal Colombia Perú Argentina México Chile
Logo
  • 0-6
    • Què és GRAÓ 0-6?
    • Espai GRAÓ 0-6 – CA
    • Espai GRAÓ 0-6 – ES
  • 6-12
    • Què és GRAÓ 6-12?
    • Espai GRAÓ 6-12 – CA
    • Espai GRAÓ 6-12 – ES
  • 12-18
    • Què és GRAÓ 12-18?
    • Espai GRAÓ 12-18 – CA
    • Espai GRAÓ 12-18 – ES
  • Llibres
  • Revistes
    • Revista Guix Infantil
    • Revista Aula Infantil
    • Revista Guix
    • Revista Aula
    • Revista Aula de Secundaria (ct)
    • Revista Aula de Secundaria (es)
    • Revista Dossier
    • Revista Articles
    • Revista Alambique
    • Revista Íber
    • Revista Textos
    • Revista Uno
    • Revista Eufonía
    • Revista Tándem
    • Revista Fòrum
    • Revista Viure en Família
  • Etapes
    • Batxillerat
    • Cicles formatius
    • Ed. Infantil
    • Ed. Primària
    • Ed. Secundària Obligatòria (ESO)
    • Educació artística
    • Ensenyaments artístics
  • Blog
  • Contacta
    • Contacta
    • Sobre nosaltres
    • Llibreries
SUBSCRIU-TE USUARI

© Grao 2023