Vés al contingut
Especialistes en educació

Especialistes en educació

0
  • Subscriu-te
  • Accés Usuaris
  • Lista deseos
0
Especialistes en educació
  • Subscriu-te
  • Accés Usuaris
  • Lista deseos
0
  • 0-6
    • Què és GRAÓ 0-6?
    • Espai GRAÓ 0-6 – CA
    • Espai GRAÓ 0-6 – ES
  • 6-12
    • Què és GRAÓ 6-12?
    • Espai GRAÓ 6-12 – CA
    • Espai GRAÓ 6-12 – ES
  • 12-18
    • Què és GRAÓ 12-18?
    • Espai GRAÓ 12-18 – CA
    • Espai GRAÓ 12-18 – ES
  • Llibres
  • Revistes
    • Revista Guix Infantil
    • Revista Aula Infantil
    • Revista Guix
    • Revista Aula
    • Revista Aula de Secundaria (ct)
    • Revista Aula de Secundaria (es)
    • Revista Dossier
    • Revista Articles
    • Revista Alambique
    • Revista Íber
    • Revista Textos
    • Revista Uno
    • Revista Eufonía
    • Revista Tándem
    • Revista Fòrum
    • Revista Viure en Família
  • Etapes
    • Batxillerat
    • Cicles formatius
    • Ed. Infantil
    • Ed. Primària
    • Ed. Secundària Obligatòria (ESO)
    • Educació artística
    • Ensenyaments artístics
  • Blog
  • Contacta
    • Contacta
    • Sobre nosaltres
    • Llibreries
Graó > Especialistes en educació > Products > Batxillerat > Si quieren y pueden: Claves para la atención al alumnado más capaz
Si quieren y pueden: Claves para la atención al alumnado más capaz

Si quieren y pueden: Claves para la atención al alumnado más capaz

GRAÓ 12-18: Tu espacio de referencia en Educación Secundaria - Número: 7 (març 14)

ISBN / EAN : 2014-8615

17,99€ IVA incluido

Producte digital sense despeses d'enviament

Afegir a la llista de desitjos
Afegeix a la cistella
Subscriu-te i estalviaDescàrrega exemplar gratuït
Els nostres continguts en Digital són compatibles amb tots els lectors de llibres electrònics.

Acceso del profesorado a los institutos públicos y calidad educativa

Els nostres continguts en Digital són compatibles amb tots els lectors de llibres electrònics.

Noticias de interés

Els nostres continguts en Digital són compatibles amb tots els lectors de llibres electrònics.

Máster de secundaria: ¿solo un punto de partida?

Ara que hem deixat enrere el CAP i que la formació inicial del professorat de secundària ha estat ascendida a la categoria de màster: hem solucionat una part del problema educatiu i cal que esperem que doni els seus fruits? O és només un punt de partida que necessita altres decisions? Altrament, el compromís dels professors i professores de secundària hauria d’anar més enllà de la docència en el màster com a professorat associat de la universitat? Amb el seu article d’opinió, Mercedes Jaén llança aquestes preguntes per al debat.

 

Els nostres continguts en Digital són compatibles amb tots els lectors de llibres electrònics.

Máster de secundaria: ¿solo un punto de partida?

Ara que hem deixat enrere el CAP i que la formació inicial del professorat de secundària ha estat ascendida a la categoria de màster: hem solucionat una part del problema educatiu i cal que esperem que doni els seus fruits? O és només un punt de partida que necessita altres decisions? Altrament, el compromís dels professors i professores de secundària hauria d’anar més enllà de la docència en el màster com a professorat associat de la universitat? Amb el seu article d’opinió, Mercedes Jaén llança aquestes preguntes per al debat.
Els nostres continguts en Digital són compatibles amb tots els lectors de llibres electrònics.

Jordi Jané, subdirector educativo de un centro de atención sociosanitaria para jóvenes y adolescentes. «¡Cada uno a su manera, la mayoría salen adelan

Ens parla des del Centre Sociosanitari Residencial CTE Julià Romea, d'atenció a nois i noies amb dificultats importants, alguns d’ells en risc d’exclusió.
Els nostres continguts en Digital són compatibles amb tots els lectors de llibres electrònics.

Si quieren y pueden

Si, en general, l’atenció als alumnes més capaços és purament testimonial, en l’etapa de secundària tendeix a ser més que excepcional. Tanmateix, és una qüestió de voluntat. Tots aquells alumnes que volen i poden anar més enllà dels ensenyaments mínims obligatoris tenen el dret legal de poder-ho intentar i aconseguir dins del sistema educatiu. I és factible. N’oferim algunes claus.

Els nostres continguts en Digital són compatibles amb tots els lectors de llibres electrònics.

COMISA: emprendimiento y aprendizaje basado en proyectos en PCPI

COMISA és una experiència d’aprenentatge basat en projectes que combina el desenvolupament de la cultura emprenedora i l’aprenentatge servei. A partir del programa «Miniempresas Educativas», de la Conselleria d’Educació, Cultura i Esport de la Junta d’Andalusia per fomentar la cultura emprenedora, engeguem des del centre Nuestra Señora de los Milagros (Algesires) un projecte educatiu desenvolupat per un grup de primer del Programa de Qualificació Professional Inicial (PQPI).

Els nostres continguts en Digital són compatibles amb tots els lectors de llibres electrònics.

La mejora de los procesos de enseñaza y aprendizaje competenciales

La incorporació de decisions per al desenvolupament de les competències bàsiques (Cb) en l’alumnat demana un procés d’anàlisi, reflexió i treball compartit de tot el professorat implicat en un mateix projecte educatiu. En aquest article, considerem els resultats de les proves externes de l’ESO per valorar els elements que influeixen en aquestes mesures de millora.

Els nostres continguts en Digital són compatibles amb tots els lectors de llibres electrònics.

Tareas integradas de centro: la búsqueda de una identidad propia

El treball als centres mitjançant tasques integrades --o aprenentatge basat en projectes-- se’ns presenta com una de les estratègies metodològiques més enriquidores per construir la identitat d’un centre, però també com a base per desenvolupar l’autonomia pedagògica en l’ensenyament secundari i impulsar els processos d’innovació que aspiren a convertir l’alumnat en protagonista del seu procés d’ensenyament-aprenentatge.

Els nostres continguts en Digital són compatibles amb tots els lectors de llibres electrònics.

Entre la libertad y la rebeldía de los adolescentes

Atès que fomentar la lectura, en general, i gaudir de la literatura, en particular, són un repte al qual s’enfronten els adolescents de l’ESO, aquesta experiència d’aula --planificada des de l’abans, el durant i el després de la lectura-- pretén reflexionar amb els joves sobre el concepte de llibertat, a partir de l’ideal romàntic que Espronceda ens ofereix al poema Canción del pirata.

Els nostres continguts en Digital són compatibles amb tots els lectors de llibres electrònics.

Refuerzo para la autosuperación

Els premis concedits als millors estudiants de la classe, i que tenien com a objectiu motivar la superació, no sempre generen aquest efecte. Contràriament, poden provocar desànim i desmotivació, per la frustració que causen en aquells que pensen que mai aconseguiran un reconeixement. En canvi, el reconeixement a les millores individuals de cada estudiant pot potenciar i motivar l’autosuperació, des de la percepció que tots poden millorar, no només els millors.

Els nostres continguts en Digital són compatibles amb tots els lectors de llibres electrònics.

The spirit of ´45, defensa del modelo social europeo

The spirit of ’45 no és només un brillant documental històric; també constitueix una reflexió crítica sobre la manera de gestionar la crisi actual.

Els nostres continguts en Digital són compatibles amb tots els lectors de llibres electrònics.

¡Hagamos música juntos!

Avui dia, és fàcil veure com els adolescents van escoltant música pel carrer amb el seu MP3 o el seu telèfon mòbil. Això els agrada, no n’hi ha dubte. Si partim d’aquesta activitat i fem una passa endavant, tot proposant la pràctica musical en comptes de l’escolta passiva, aconseguirem un espai educatiu basat en els propis interessos del nostres menors.

Els nostres continguts en Digital són compatibles amb tots els lectors de llibres electrònics.

La primera vez...

Els nostres continguts en Digital són compatibles amb tots els lectors de llibres electrònics.

Generar bienestar en la escuela

Avui, podem afirmar que la salut (i la malaltia) i el benestar (entès com a qualitat de vida individual i col·lectiva) no són qüestions merament individuals. Sabem que els factors determinants els trobem en els entorns en què vivim les persones.

Els nostres continguts en Digital són compatibles amb tots els lectors de llibres electrònics.

Desarrollo personal: El patrimonio: más allá de las cosas

Quan va morir la meva àvia Clàudia, les meves dues cosines i jo ens vam reunir per repartir la minsa herència que ens havia deixat...
Els nostres continguts en Digital són compatibles amb tots els lectors de llibres electrònics.

Libros. Encuentros. Convocatorias. Web

Els nostres continguts en Digital són compatibles amb tots els lectors de llibres electrònics.

Humor

Els nostres continguts en Digital són compatibles amb tots els lectors de llibres electrònics.

Personalització del contingut

Autors

Miguel Ángel Ariza Pérez, Ramon Breu Pañella, Diego Calderón Garrido, M. Asunción Córcoles Martínez, Faro, Olaia Fontal Merillas, Paulina González Muñoz, Esther Guerrero Cabello, Moisés Hernández García, Mercedes Jaén García, Rafael Jiménez Fernández, Juan Carlos López Garzón, Anna Maria Medina Sevila, Anna Ortiz Llargues, Redac., José Reynier Gómez, Manuel Francisco Romero Oliva, Ester Trigo Ibáñez, Elvira Borrell Closa, Vicente Mazón Morales, Roser Canals Cabau, María Pilar Gallego Ortiz, María Josefa Pérez Román, M. Cristina Pujol Matas

Etapes

Batxillerat, Cicles formatius, Ed. Primària, Ed. Secundària Obligatòria (ESO), Formació del professorat, General, Universitat

Categories

Acció tutorial, Acción tutorial, Actividades literarias, Activitats literaries, Altas capacidades, Altes capacitats, Aprendizaje cooperativo, Aprendizaje y servicio, Aprenentatge cooperatiu, Aprenentatge i servei, Atenció a la diversitat, Atención a la diversidad, Calidad educativa, Competència comunicativa, lingüística i audiovisual, Competencia en comunicación lingüística, Competencias, Competencias básicas, Competencias profesionales del profesorado, Competències, Competències bàsiques, Competències professionals del professorat, Comunidad educativa, Comunitat educativa, Desarrollo personal, Desenvolupament personal, Didàctica de l'economia, Didàctica de l'educació per a la ciutadania (transversals), Didáctica de la economía, Didáctica de la educación para la ciudadanía (transversales), Educació informal, Educació social/Acció comunitària, Educación informal, Educación social/Acción comunitaria, Enseñanza-Aprendizaje. Estilos/procesos internos de enseñanza-aprendizaje., Ensenyament-Aprenentatge. Estils/processos interns d'ensenyament-aprenentatge., Equipos de trabajo en intervención social, Equips de treball en intervenció social, Estudi de casos, Estudio de casos, Formació inicial del professorat, Formación inicial del profesorado, Historia contemporánea, Història contemporània, Indicadores de innovación, Indicadors d'innovació, Interpretació musical, Interpretación musical, Intervenció psicoeducativa en el context familiar, Intervención psicoeducativa en el contexto familiar, Malestar docente, Motivació, Motivación, Música i societat, Música y sociedad, Orientació i tutoria. General, Orientació professional a la universitat, Orientación profesional en la universidad, Orientación y tutoría. General, Projectes de treball, Proyectos de trabajo, Qualitat educativa, Relaciones interactivas, Relacions interactives, Resolució de conflictes / mediació, Resolución de conflictos / mediación, Riesgo social, Risc social, Trabajo en equipo del profesorado, Treball en equip del professorat, Ús del cinema, Uso del cine

Col·leccions

GRAÓ 12-18: Tu espacio de referencia en Educación Secundaria, Revista Aula de Secundaria (es)

Paraules clau del producte

Continguts relacionats

  • Educación rural, una mirada intercontinental
  • AULAS HOSPITALARIAS
  • ¿Qué física hay que enseñar en primaria y por qué?

Logo

REVISTES

Guix Infantil
Guix
Aula de secundaria
Viure en Família
Fòrum
Dossier
Aula

Alambique
Eufonía
Íber
Tándem
Textos
Uno
Aula infantil
Articles

BOTIGA

Llibres
Revistes ESPAIS GRAÓ 0-6 GRAÓ 6-12 GRAÓ -12-18

EL MEU COMPTE

Les meves dades
Les meves comandes Estadístiques

SOBRE GRAO

Contacte
Publicita't a Graó
Ens vols enviar un article? Fes-te distribuïdor

SEGUEIX-NOS A XARXES:

Logo Presidencia
Política de privadesa Política de cookies Avís Legal

©Grao 2025

Cataluña España Portugal Colombia Perú Argentina México Chile
Logo
  • 0-6
    • Què és GRAÓ 0-6?
    • Espai GRAÓ 0-6 – CA
    • Espai GRAÓ 0-6 – ES
  • 6-12
    • Què és GRAÓ 6-12?
    • Espai GRAÓ 6-12 – CA
    • Espai GRAÓ 6-12 – ES
  • 12-18
    • Què és GRAÓ 12-18?
    • Espai GRAÓ 12-18 – CA
    • Espai GRAÓ 12-18 – ES
  • Llibres
  • Revistes
    • Revista Guix Infantil
    • Revista Aula Infantil
    • Revista Guix
    • Revista Aula
    • Revista Aula de Secundaria (ct)
    • Revista Aula de Secundaria (es)
    • Revista Dossier
    • Revista Articles
    • Revista Alambique
    • Revista Íber
    • Revista Textos
    • Revista Uno
    • Revista Eufonía
    • Revista Tándem
    • Revista Fòrum
    • Revista Viure en Família
  • Etapes
    • Batxillerat
    • Cicles formatius
    • Ed. Infantil
    • Ed. Primària
    • Ed. Secundària Obligatòria (ESO)
    • Educació artística
    • Ensenyaments artístics
  • Blog
  • Contacta
    • Contacta
    • Sobre nosaltres
    • Llibreries
SUBSCRIU-TE USUARI

© Grao 2023