Una banda musical en La Forja
El poder de la música nos ha hecho más grandes Meritxell Pujol Rovira La Escuela La Forja es un centro educativo de El Lluçanès co...
2050: Necessitats i atenció a les famílies, reptes futurs
D’aquí a trenta anys el més probable serà que les bones pràctiques actuals amb famílies deixin de ser minorit...
Victoria Jiménez, Associació SIMROMI (dones gitanes). Si la mare canvia, tot canvia
És una Dona Gitana. Així, sí, amb majúscules. M’admira la força del seu discurs, la dignitat amb què p...
Aprendre i ensenyar en una escola rural portuguesa
En aquest article, s’hi pretén donar a conèixer i comentar certs components del procés d’ensenyament-aprenentatge en ...
L’escola: un sistema viu
En el present article, s'hi explica una història d'un grup de nens i nenes que desitjaven intensament ser reconeguts i formar part d'un ...
Trencar el tabú de la lentitud
El moviment Slow (slow food, slow cities, slow sex i ara slow education, l'educació lenta) creix des de fa vint anys a un ritme imparabl...
Liliana Aldai
Llenguatge computacional: una altra forma de comunicar-se i connectar aprenentatges
Llenguatge computacional: una altra forma de comunicar-se i connectar aprenentatges Incorporar un nou llenguatge a educació primària, en ...