Arrelar l’ApS: de les experiències a la mirada de territori educador
RECOMANACIONS DE BIBLIOMÈDIA
El conte de l’altre dia ALIAGA, R.; VILLAMUZA, N. (il·l.) Barcelona. Kalandraka, 2020 El conte relata amb molta tendresa una estona que d...
La font més legítima de l’autoritat del mestre
En aquesta secció es tracta de treure la pols a textos i a iniciatives poc o molt conegudes i que són presents al debat i a la prà...
Una llegenda amb sorpresa
Aquesta proposta exposa les característiques metodològiques principals del treball per projectes. Parteix de la motivació inicial...
Pedagogia de la malaltia i el deteriorament: com es viu des de l’escola?
Davant d’un diagnòstic de càncer parental en el cas d’algun dels alumnes, l’escola experimenta, igual que la resta de ...
El projecte «Aprendre a jugar en pau»
El projecte que es presenta intenta diversificar la tipologia del joc que les nenes i els nens de l’escola realitzen durant l’hora del pa...
Llegim al tramvia de Tenerife
Hem concebut aquest projecte com el desenvolupament d’una pràctica social que proporciona a l’alumnat motius per llegir i escriure ...
Francisco Imbernón, maestro y pedagogo, profesor de la Universidad de Barcelona. «¡Echadle ima...