Liderazgo participativo
Pistes per a l’avaluació: Els infants i els docents: coreografia conjunta
La fábrica de las emociones
Per què no mirem les festes com una fàbrica d’emocions i n’aprofitem el potencial per contribuir a desenvolupar compet&egrav...
Características y condiciones para una enseñanza de competencias
Partint de la creença que l’escola ha d’educar per a la vida, en aquest capítol s’aborden els criteris que hauran de t...
Formar y sentirse equipo
El sentit de pertinença és una de les motivacions bàsiques de l’ésser humà que ens ha portat, des de l’...
Aprender y vivir el patrimonio en Getafe
"Este lugar es muy sano, despejado, ocupa buen terreno, tiene buenas aguas y muy bastantes para el consumo, por estar muy llano y distant...
Per què no arrenquen les mates a primària?
Malgrat que algunes proves objectives sembla que indiquen una certa millora, les matemàtiques segueixen sent un veritable obstacle per al...
Mirem el barri des de la geometria
Aquesta experiència s'emmarca dins dels tallers que s'organitzen a primària a l'escola La Llacuna del Poblenou. El que exposem és una ...