L’ensenyament de l’oralitat a la classe de llengua
L’oralitat, la lectura i l’escriptura són pràctiques a partir de les quals el coneixement circula pel centre, alhora que s&o...
Integració plena de la competència informacional
En aquest article, s’hi explica el treball que hem dut a terme a l’escola en el marc de la preparació de conferències a quar...
El aprendizaje en medio de la pandemia
L’escriptura a l’escola primària: les veus del professorat
L’article mostra, a través d’entrevistes a docents, possibles camins de la didàctica de l’ensenyament de l’escri...
En educació, el poder no pot suplir la manca d’autoritat
Després d’assistir a l’aprovació recent, a Astúries, de l’anomenada Llei d’autoritat del professorat, un ...
Trobades
Trobades XXIII Congrés internacional de la SEDLL Conca, 24-26 de novembre de 2021 La Universitat de Castella-la Manxa organitza l’edici&#...
Ja hi ha començat a treballar… el ZER Conca de Barberà: Acció pel clima
Quan el gel es fon El que passa a l’Àrtic no es queda a l’Àrtic Som part del problema, però també som part de la solució. Hem de...
Un llibre per resguardar-nos
En el context del sisme que va sacsejar Mèxic el dia 19 de setembre de 2017, en el present article es recupera l’experiència del t...