Personalització del contingut
Resum
Aproxima les propostes de la teoria de l’aferrament a la pràctica educativa i a les dificultats d’aprenentatge a l’aula, situant amb claredat els aspectes bàsics d’aquesta teoria en les pautes diàries de la conducta i en les experiències d’aprenentatge d’alumnat i professorat, al mateix temps que associa les experiències de les primeres relacions dels nens i les nenes amb l’esforç per aprendre. Professora i terapeuta educativa, la doctora Heather Geddes explora el significat de la relació entre alumne, professor i tasca d’aprenentatge –que ella anomena triangle de l’aprenentatge–, posant en concordança el desenvolupament emocional, la conducta i les experiències d’aferrament. També identifica un perfil d’aprenentatge amb cada estil d’aferrament i explora les condicions en les quals una escola pot ser considerada una base segura per als seus i les seves alumnes.
Autors
Etapes
Categories
Desarrollo profesional, Desenvolupament professional, Emociones, Emocions, Relaciones interactivas, Relacions interactives
Col·leccions
Paraules clau del producte
competencia emocional, conducta, desarrollo emocional, dificultades en el aprendizaje, práctica educativa, relaciones profesor-alumnado