Matemáticas activas (2-6 años)

Biblioteca Infantil (español) - Número: 24 (octubre 08)

ISBN / EAN : 9788478276455 - ISBN / EAN PDF: 9788478277544 - ISBN / EAN EPUB: 9788499807867

26,0024,70 IVA incluido

Despeses d'enviament gratuïtes

Productes digitals no tenen despeses d'enviament

Aquest llibre ofereix un gran nombre de situacions d’aprenentatges matemàtics per treballar amb nens i nenes molt petits, a partir dels dos anys. Els continguts matemàtics que es poden abordar en aquestes edats s’agrupen al voltant de quatre apartats: • El desenvolupament del pensament lògic. • L’àmbit numèric. • L’estructuració de l’espai i el descobriment de la geometria. • La identificació i l’enfocament del mesurament. Cadascun d’aquests apartats està dividit en capítols que segueixen una mateixa estructura interna: referents pedagògics i didàctics, activitats motrius globals, activitats rituals, activitats en grup, activitats de la vida diària, jocs, etc., incloent un model competencial d’avaluació. La varietat dels tipus d’activitats respon a la diversitat de les necessitats dels nens i les nenes just al principi de l’escolaritat, i contribueix eficaçment a un ensenyament que té com a objectiu l’elaboració de representacions mentals.

Personalització del contingut

Resum

Aquest llibre ofereix un gran nombre de situacions d’aprenentatges matemàtics per treballar amb nens i nenes molt petits, a partir dels dos anys. Els continguts matemàtics que es poden abordar en aquestes edats s’agrupen al voltant de quatre apartats: • El desenvolupament del pensament lògic. • L’àmbit numèric. • L’estructuració de l’espai i el descobriment de la geometria. • La identificació i l’enfocament del mesurament. Cadascun d’aquests apartats està dividit en capítols que segueixen una mateixa estructura interna: referents pedagògics i didàctics, activitats motrius globals, activitats rituals, activitats en grup, activitats de la vida diària, jocs, etc., incloent un model competencial d’avaluació. La varietat dels tipus d’activitats respon a la diversitat de les necessitats dels nens i les nenes just al principi de l’escolaritat, i contribueix eficaçment a un ensenyament que té com a objectiu l’elaboració de representacions mentals.