En líne@: ¿Hay que seguir celebrando todas las fiestas en la escuela?
Educación física con «h» de «humor».
Aprender y vivir el patrimonio en Getafe
"Este lugar es muy sano, despejado, ocupa buen terreno, tiene buenas aguas y muy bastantes para el consumo, por estar muy llano y distant...
Mirem el barri des de la geometria
Aquesta experiència s'emmarca dins dels tallers que s'organitzen a primària a l'escola La Llacuna del Poblenou. El que exposem és una ...
Experiència inclusiva a l’àrea d’educació física com a element pedagògic d’igualtat i cohesi...
La inclusió se centra a evitar i a eliminar la marginació i l'exclusió explícites, tot intentant obtenir un rendiment òptim de les p...
Projecte “Instal·lació”.
A continuació, explicarem una experiència realitzada amb alumnes de quart d'ESO al voltant del terme ½instal·lació+. La proposta inc...
Cibermanagers
Casi todo es música. Una mirada a la interdisciplinariedad desde el área de música
¿Por qué y para qué la interdisciplinariedad?Pedimos a nuestros alumnos y alumnas que relacionen los saberes; sin embargo, todas las s...