
Educació científica inclusiva
Revista Guix Infantil - Número: 114 (abril 22)
ISBN / EAN : 1577-5623
21,99€ IVA incluido21,99€ IVA incluido
Despeses d'enviament gratuïtes
Productes digitals no tenen despeses d'enviament
L'escola, un refugi per a la infància
Va de... Les modes en educació: Ho veig... ho vull?
Aules segures per a tots i totes: una realitat possible
La SexTruck de la Cooperativa Les Magranes: «L´educació sexual i afectiva des d´una mirada afirmativa és una assignatura pendent»
Educació científica inclusiva des de la primera infància
Una mirada científica inclusiva en un espai familiar
Ciència dins i fora de l´aula
Amb les famílies: L´experiència científica a les motxilles de les famílies immigrants
Pistes per a l´avaluació: Pistes per avaluar-nos en educació científica inclusiva
Recursos per a la pràctica: De les recerques naturals... a la descoberta científica?
Per arrodonir: Educació científica inclusiva
És equitatiu el nostre sistema educatiu?
Jugant amb la rima
Quan ser petit i petita és un problema
Interaccions de solidaritat que potencien els aprenentatges
Els contextos competitius deterioren el benestar de l’alumnat, i també comprometen el seu rendiment acadèmic i la qualitat de les relacions socials. Per contra, les aules que propicien l’ajuda mútua afavoreixen el rendiment acadèmic i milloren la cohesió social. Per això, la interacció i el diàleg són clau.
L'evidència en la pràctica: Interaccions de solidaritat que potencien els aprenentatges. Grups interactius: diàleg, solidaritat i aprenentatge
Als grups interactius s’aprèn a deixar de banda l’individualisme i es transforma en un treball d’equip. Promovem la solidaritat i el diàleg.
Justícia climàtica?
Som part del problema, però també som part de la solució. Hem de replantejar-nos el nostre model econòmic i el nostre estil de vida, basat en el creixent consum d'energia procedent dels combustibles fòssils. Tenim l'oportunitat d'actuar i també la capacitat de fer-ho, canviant la manera de viure. Encara som a temps.
Trobades
El Blas, un gos melòman
L'estela de... Rosa i Carolina Agazzi
L'estela de... Rosa i Carolina Agazzi. Compartim: Racó digital. Contes. Trobades i convocatòries
Compartim: Racó digital: Nenes i nens del món
Contes: Moby Dick
Contes: La meva casa al bosc
Autors
Raquel Benedito Pérez, Alfonso Caño Reyero, Jaume Centelles Pastor, Pilar Egea Atienza, Raquel Fernández Cardona, Teresa Franquesa Codinach, Alicia Huesa Garro, Andrea Khalfaoui Larrañaga, Alexandra Mediavilla Rodríguez, Museu de Ciències Naturals de Barcelona, Nusos Cooperativa, Manuel Sainz Fernández, Natàlia Torrent Queralt, Joan Turu Sánchez, Marta Vilar Recasens, Leyre Berzosa Berriotxoa, Teresa Chamorro García, Miryam Navarro Rupérez, Cristina Oliveros Masakoy, Mercè Requena García, Ariadna Soler Casanovas, Loli Vázquez Carrasco, Joana Argote Claver, Anna Garrido Vilaseca, Maria Esperanza Hernández Martín, Gabriel Lemkow Tovías, Eva Mateo Puig, Lídia Puig Sánchez, Mounia Rachdi Errachdi, Gisela Genaró Sellabona, Sara Mas Rincón, María Dolores Requena Balmaseda, Lluís Sala Garcia, Paloma Sáinz de Vicuña, Rosa María Valdivia Carrión, Dolores Velázquez García
Categories de productes:
Álbum ilustrado, Àlbum il·lustrat, Alfabetització científica, Alfabetización científica, Aprendizaje significativo / significatividad, Aprenentatge significatiu / significativitat, Atenció a les famílies, Atención a las familias, Avaluació del procés de l'ensenyament i aprenentatge, Biblioteca/mediateca, Competència en el coneixement i la interacció amb el món natural, Competencia en el conocimiento y la interacción con el mundo natural, Competencia para aprender a aprender, Competència per aprendre a aprendre, Competència social i ciutadana, Competencia social y ciudadana, Coneixement i exploració de l'entorn, Conocimiento y exploración del entorno, Conte, Contes i literatura infantil, Cuento, Cuentos y literatura infantil, Desarrollo profesional, Desenvolupament professional, Educació afectiva / sexual, Educació afectiva emocional, Educació per a la convivència, Educació per a la sostenibilitat, Educació per al desenvolupament, Educación afectiva / sexual, Educación afectiva emocional, Educación para el desarrollo, Educación para la convivencia, Educación para la sostenibilidad, Equidad, Equitat, Espacios familiares, Espais familiars, Estrategias de escritura, Estratègies d'escriptura, Evaluación del proceso de enseñanza y aprendizaje, Família i educació, Familia y educación, Figuras relevantes, Figures rellevants, Formació continua del professorat/formació permanent, Formació inicial del professorat, Formación continua del profesorado/formación permanente, Formación inicial del profesorado, Funció social de l'ensenyament, Función social de la enseñanza, Funcionalidad, Funcionalitat, Gènere i educació, Género y educación, Grupos interactivos, Grups interactius, Lengua y construcción del conocimiento, Llengua i construcció del coneixement, Materiales curriculares y recursos didácticos, Materiales didácticos de los museos, Materials curriculars i recursos didàctics, Materials didàctic dels museus, Motivació, Motivación, Neurociencias/neuroeducación, Neurociències/neuroeducació, Política educativa, Programas de promoción y prevención de la salud, Programes de promoció i prevenció de la salut, Roles del profesorado, Rols del professorat
Col·leccions:
SKU: 42854