Vés al contingut
Especialistes en educació

Especialistes en educació

0
  • Subscriu-te
  • Accés Usuaris
  • Lista deseos
0
Especialistes en educació
  • Subscriu-te
  • Accés Usuaris
  • Lista deseos
0
  • 0-6
    • Què és GRAÓ 0-6?
    • Espai GRAÓ 0-6 – CA
    • Espai GRAÓ 0-6 – ES
  • 6-12
    • Què és GRAÓ 6-12?
    • Espai GRAÓ 6-12 – CA
    • Espai GRAÓ 6-12 – ES
  • 12-18
    • Què és GRAÓ 12-18?
    • Espai GRAÓ 12-18 – CA
    • Espai GRAÓ 12-18 – ES
  • Llibres
  • Revistes
    • Revista Guix Infantil
    • Revista Aula Infantil
    • Revista Guix
    • Revista Aula
    • Revista Aula de Secundaria (ct)
    • Revista Aula de Secundaria (es)
    • Revista Dossier
    • Revista Articles
    • Revista Alambique
    • Revista Íber
    • Revista Textos
    • Revista Uno
    • Revista Eufonía
    • Revista Tándem
    • Revista Fòrum
    • Revista Viure en Família
  • Etapes
    • Batxillerat
    • Cicles formatius
    • Ed. Infantil
    • Ed. Primària
    • Ed. Secundària Obligatòria (ESO)
    • Educació artística
    • Ensenyaments artístics
  • Blog
  • Contacta
    • Contacta
    • Sobre nosaltres
    • Llibreries
Graó > Especialistes en educació > Products > Batxillerat > ¿Hacia dónde se dirige la Formación Profesional?
¿Hacia dónde se dirige la Formación Profesional?

¿Hacia dónde se dirige la Formación Profesional?

GRAÓ 12-18: Tu espacio de referencia en Educación Secundaria - Número: 45 (març 22)

ISBN / EAN : 2014-8615

17,99€ IVA incluido

Producte digital sense despeses d'enviament

Afegir a la llista de desitjos
Afegeix a la cistella
Subscriu-te i estalviaDescàrrega exemplar gratuït
Els nostres continguts en Digital són compatibles amb tots els lectors de llibres electrònics.

Formación Profesional: nueva ley, nuevos retos

Els nostres continguts en Digital són compatibles amb tots els lectors de llibres electrònics.

¿Qué hacen actualmente las familias?

Els nostres continguts en Digital són compatibles amb tots els lectors de llibres electrònics.

Promoviendo la coeducación en el aula

Els nostres continguts en Digital són compatibles amb tots els lectors de llibres electrònics.

Cécile Barbeito: «En el currículo se habla de resolver los conflictos, pero los docentes no saben cómo hacerlo»

Els nostres continguts en Digital són compatibles amb tots els lectors de llibres electrònics.

¿Hacia dónde se dirige la Formación Profesional?

Els nostres continguts en Digital són compatibles amb tots els lectors de llibres electrònics.

PonteVan: la FP en la calle

Els nostres continguts en Digital són compatibles amb tots els lectors de llibres electrònics.

Recursos específicos para Formación Profesional

Els nostres continguts en Digital són compatibles amb tots els lectors de llibres electrònics.

Aulas abiertas a Europa

Els nostres continguts en Digital són compatibles amb tots els lectors de llibres electrònics.

La organización de un centro de formación del profesorado

Els nostres continguts en Digital són compatibles amb tots els lectors de llibres electrònics.

La centralidad de la zona de desarrollo próximo (ZDP)

Mentre que adaptar l’ensenyament a les dificultats o als nivells de coneixement previ bloqueja el desenvolupament, oferir un ensenyament de màxims a tot l’alumnat i dissenyar els contextos d’aprenentatge de manera que es disposi de les interaccions necessàries per assolir-lo −interaccions amb diversitat de persones adultes  i amb iguals més hàbils− permet que tothom assoleixi fites superiors en el seu desenvolupament.
Els nostres continguts en Digital són compatibles amb tots els lectors de llibres electrònics.

La evidencia en la práctica: La centralidad de la zona de desarrollo próximo (ZDP). El fomento del aprendizaje significativo en el aula partiendo de l

Els nostres continguts en Digital són compatibles amb tots els lectors de llibres electrònics.

Aprendamos a ser positivamente realistas y evitemos el desánimo. Respuestas saludables

Sabem que hi ha coses que funcionen, volem gaudir de la feina i podem millorar, tant des del punt de vista individual com col·lectiu.

Els nostres continguts en Digital són compatibles amb tots els lectors de llibres electrònics.

«No estoy de acuerdo con sus vidas»

Els nostres continguts en Digital són compatibles amb tots els lectors de llibres electrònics.

Actuar y exigir

Els nostres continguts en Digital són compatibles amb tots els lectors de llibres electrònics.

La recomendación de... Toni Solano

Els nostres continguts en Digital són compatibles amb tots els lectors de llibres electrònics.

El buen patrón: balanzas centradas, empresas desequilibradas

Els nostres continguts en Digital són compatibles amb tots els lectors de llibres electrònics.

Se hace camino al andar

Els nostres continguts en Digital són compatibles amb tots els lectors de llibres electrònics.

Personalització del contingut

Autors

Óscar Boluda Ivars, Ramon Breu Pañella, Equip Cuidem-nos, Ricardo Fernández Guerra, Rosa Maria Forner Calpe, Jaume Funes Artiaga, José Fernando Juan Santos, Alicia López Palomera, Diego Miñambres Diez, Sandra Racionero Plaza, Mariano Real Pérez, Antonio Solano Cazorla, Marta Vilar Recasens, Teresa Franquesa Codinach, Andrea Perales Fernández de Gamboa, Natalia Pueyo Ayhan, María Orcasitas Vicandi, Antoni Santisteban Hernández, Roser Sánchez Isach

Etapes

Batxillerat, Cicles formatius, Ed. Infantil, Ed. Primària, Ed. Secundària Obligatòria (ESO), Formació del professorat, General

Categories

Acció comunitària, Acción comunitaria, Aprendizaje cooperativo, Aprenentatge cooperatiu, Asertividad del profesorado, Asesoría a centros, Assertivitat del professorat, Assessorament a centres, Calidad educativa, Coeducació, Coeducación, Competencia para aprender a aprender, Competència per aprendre a aprendre, Competència social i ciutadana, Competencia social y ciudadana, Competencias profesionales del profesorado, Competencias y cualificaciones, Competències i qualificacions, Competències professionals del professorat, Conversa i diàleg, Conversación y diálogo, Didàctica de l'expressió visual i plàstica, Didáctica de la expresión visual y plástica, Didáctica de la lengua y la literatura, Didàctica de la llengua i la literatura, Educació en el temps de lleure / educació no formal, Educació moral, Educació per a la convivència, Educació per a la interculturalitat/multiculturalitat, Educació per a la pau, Educació per a la sostenibilitat, Educación en el tiempo libre / educación no formal, Educación moral, Educación para la convivencia, Educación para la interculturalidad/multiculturalidad, Educación para la paz, Educación para la sostenibilidad, Empatia, Enseñanza-Aprendizaje. Estilos/procesos internos de enseñanza-aprendizaje., Ensenyament-Aprenentatge. Estils/processos interns d'ensenyament-aprenentatge., Escola inclusiva, Escoles sostenibles, Escuela inclusiva, Escuelas sostenibles, Evidencias, Expresión corporal, Expressió corporal, Formació continua del professorat/formació permanent, Formació en l'empresa, Formación continua del profesorado/formación permanente, Formación en la empresa, Gènere i educació, Género y educación, Habilidades comunicativas, Habilitats comunicatives, Interdisciplinariedad, Interdisciplinarietat, Materiales curriculares y recursos didácticos, Materials curriculars i recursos didàctics, Organització dels continguts, Organització i gestió de centres, Organización de los contenidos, Organización y gestión de centros, Pla de millora, Plan de mejora, Política educativa, Política i legislació educativa, Política y legislación educativa, Principios metodológicos, Principis metodològics, Programas de educación medioambiental, Programes d'educació medioambiental, Qualitat educativa, Representació de l'espai, Representación del espacio, Resolució de conflictes / mediació, Resolución de conflictos / mediación, Trabajo en equipo del profesorado, Treball en equip del professorat, Ús del cinema, Uso del cine

Col·leccions

GRAÓ 12-18: Tu espacio de referencia en Educación Secundaria, Revista Aula de Secundaria (es)

Paraules clau del producte

Continguts relacionats

  • EXPERIENCIAS DE MECANICA
  • Educación matemática y buenas prácticas
  • Dos ciclos, una etapa

Logo

REVISTES

Guix Infantil
Guix
Aula de secundaria
Viure en Família
Fòrum
Dossier
Aula

Alambique
Eufonía
Íber
Tándem
Textos
Uno
Aula infantil
Articles

BOTIGA

Llibres
Revistes ESPAIS GRAÓ 0-6 GRAÓ 6-12 GRAÓ -12-18

EL MEU COMPTE

Les meves dades
Les meves comandes Estadístiques

SOBRE GRAO

Contacte
Publicita't a Graó
Ens vols enviar un article? Fes-te distribuïdor

SEGUEIX-NOS A XARXES:

Logo Presidencia
Política de privadesa Política de cookies Avís Legal

©Grao 2025

Cataluña España Portugal Colombia Perú Argentina México Chile
Logo
  • 0-6
    • Què és GRAÓ 0-6?
    • Espai GRAÓ 0-6 – CA
    • Espai GRAÓ 0-6 – ES
  • 6-12
    • Què és GRAÓ 6-12?
    • Espai GRAÓ 6-12 – CA
    • Espai GRAÓ 6-12 – ES
  • 12-18
    • Què és GRAÓ 12-18?
    • Espai GRAÓ 12-18 – CA
    • Espai GRAÓ 12-18 – ES
  • Llibres
  • Revistes
    • Revista Guix Infantil
    • Revista Aula Infantil
    • Revista Guix
    • Revista Aula
    • Revista Aula de Secundaria (ct)
    • Revista Aula de Secundaria (es)
    • Revista Dossier
    • Revista Articles
    • Revista Alambique
    • Revista Íber
    • Revista Textos
    • Revista Uno
    • Revista Eufonía
    • Revista Tándem
    • Revista Fòrum
    • Revista Viure en Família
  • Etapes
    • Batxillerat
    • Cicles formatius
    • Ed. Infantil
    • Ed. Primària
    • Ed. Secundària Obligatòria (ESO)
    • Educació artística
    • Ensenyaments artístics
  • Blog
  • Contacta
    • Contacta
    • Sobre nosaltres
    • Llibreries
SUBSCRIU-TE USUARI

© Grao 2023