Neuroiència a les aules

Revista Guix - Número: 448 (setembre 18)

ISBN / EAN : 0213-8581

19,99 IVA incluido

Despeses d'enviament gratuïtes

Productes digitals no tenen despeses d'enviament

Els nostres continguts en Digital són compatibles amb tots els lectors de llibres electrònics.

Personalització del contingut

Autors

Lluís Baella Ambròs, Ainhoa Baraiaetxaburu Zarandona, Juan de Vicente Abad, Coral Elizondo Carmona, Equip Cuidem-nos, Equipo BBLTKZGZ, Anna Forés Miravalles, Anna Galdon Pruna, Sebastià Gertrúdix Romero, Grup IREF, Germán Isabel Olmos, Marta Portero Tresserra, Dino Salinas, Mariona Vallés Romero, Javier Zárate Fernández, María Victoria García Cuenca, Teresa Huguet Comelles, Maite Oller Sánchez, Juan Cruz Ripoll Salceda, Héctor Ruiz Martín, David Bueno i Torrens, Laia Lázaro Oliveras, Carme Navas Martínez, Ladislao Salmerón González, Judit Carrera Comas

Categories

ABP/Aprendizaje basado en problemas/proyectos, Álbum ilustrado, Àlbum il·lustrat, Alfabetització científica, Alfabetización científica, Aprendizaje cooperativo, Aprendizaje de la lectura, Aprendizaje significativo / significatividad, Aprenentarge de la lectura, Aprenentatge basat en problemes/projectes, Aprenentatge cooperatiu, Aprenentatge significatiu / significativitat, Atenció a la diversitat, Atención a la diversidad, Biblioteca/mediateca, Calidad educativa, Competència digital i tractament de la informació, Competència en el coneixement i la interacció amb el món natural, Competencia en el conocimiento y la interacción con el mundo natural, Competencia para aprender a aprender, Competència per aprendre a aprendre, Competencias profesionales del profesorado, Competències professionals del professorat, Comprensió lectora, Comprensión lectora, Comunicació i expressió, Comunicación y expresión, Comunidad educativa, Coordinació equip docent, Coordinación equipo docente, Corresponsabilidad, Direcció de Centres, Dirección de Centros, Educació afectiva emocional, Educació per a la convivència, Educación afectiva emocional, Educación familiar, Educación lenta, Educación para la convivencia, Equidad, Escola inclusiva, Escuela inclusiva, Estrategias de lectura, Estratègies de lectura, Evolución y maduración, Familia y educación, Filosofia a l'escola, Filosofía en la escuela, Formació inicial del professorat, Formación inicial del profesorado, Gestió de l'aula, Gestión del aula, Habilidades sociales del profesorado, Habilitats socials del professorat, Historia de la educación, Hort escolar, Huerto escolar, Infancia y calidad de vida, Jocs/Gamificació, Juegos/Gamificación, Lectura, Lideratge en centres, Liderazgo en centros, Literatura infantil/juvenil, Neurociencias/neuroeducación, Normativas legales, Normatives legals, Organización y participación de las familias, Percepció de l'espai, Percepción del espacio, Personalització dels aprenentatges, Personalización de los aprendizajes, Projectes educatius municipals, Projectes estratègics, Proyectos educativos municipales, Proyectos estratégicos, Qualitat educativa, Resolució de problemes matemàtics, Resolución de problemas matemáticos, Roles del profesorado, Rols del professorat, Técnicas Freinet, Tècniques Freinet, Trabajo en equipo del profesorado, Tratamiento de la información y competencia digital, Treball en equip del professorat, Ús d'Internet, Ús de la ràdio, Ús de les TIC (tecnologies), Uso de Internet, Uso de la radio, Uso de las TIC (tecnologías), Comunitat educativa, Corresponsabilitat, Educació familiar, Educació lenta, Equitat, Evolució i maduració, export, Família i educació, Història de l'educació, Infància i qualitat de vida, Neurociències/neuroeducació, Organització i participació de les famílies

Col·leccions

Revista Guix