Nou curs: responsabilitat social, lideratge i compromís

Revista Aula de Secundaria (ct) - Número: 9 (agost 20)

ISBN / EAN : 2604-6857

3,00 IVA incluido

Producte digital sense despeses d'enviament

Productes digitals no tenen despeses d'enviament

Els nostres continguts en Digital són compatibles amb tots els lectors de llibres electrònics.

Congrés Internacional Intertemporal Ecofeminista

Investigant de manera cooperativa i interdisciplinària ens vam posar a la pell de personatges vinculats amb l’ecofeminisme. En aquesta experiència, co-ordinada pel col·lectiu educatiu Obrim una finestra al món, diversos centres públics de secundària ens vam reunir per recrear el passat, reflexionar sobre el present i traçar les línies cap a un futur per a una humanitat compromesa, lliure, inclusiva i capaç de cuidar d’ella mateixa i del seu entorn.

Personalització del contingut

Autors

Ramon Breu Pañella, M. Jesús Comellas Carbó, Consol Cordero González, Mar Cortina Selva, Equip Cuidem-nos, Jaume Funes Artiaga, José Fernando Juan Santos, Garbiñe Larralde Urkijo, Pilar Pérez Esteve, Mayalen Piqueras Calero, Joan Marc Ramos Sabaté, Carlos Skliar, Josefa María Amorós Campos, Teresa Franquesa Codinach, Jesús Javier Moreno Parra, Fernando Trujillo Sáez, María José Amorós Martínez, Ramon Barlam Aspachs, Luz del Valle Mojtar Mendieta, Jesús David Trujillo Sáez, Marta Vilar Recasens, María Ángeles Azorín Gandía, Arasy Gónzalez Milea, Encarna Díaz Carmona, María Teresa García de Dios, Joan Antoni Pérez Orquín, Francisco Quiñonero Fernández

Categories

Aulas virtuales, Aules virtuals, Competència artística i cultural, Competencia artística y cultural, Competència digital i tractament de la informació, Competencia para aprender a aprender, Competència per aprendre a aprendre, Competència social i ciutadana, Competencia social y ciudadana, Comunicació en família, Comunicación en familia, Comunidad educativa, Comunitat educativa, Coordinació d'intercentres, Coordinació equip docent, Coordinación de intercentros, Coordinación equipo docente, Corresponsabilidad, Corresponsabilitat, Desarrollo personal, Desenvolupament personal, Didàctica de l'expressió visual i plàstica, Didáctica de la expresión visual y plástica, Dol, Duelo, Educació a distància, Educació afectiva / sexual, Educació afectiva emocional, Educació en família, Educació ètica, Educació medioambiental, Educación a distancia, Educación afectiva / sexual, Educación afectiva emocional, Educación en familia, Educación ética, Educación medioambiental, Equidad, Equitat, Escola d'adults, Escola inclusiva, Escoles sostenibles, Escuela de adultos, Escuela inclusiva, Escuelas sostenibles, Família i educació, Familia y educación, Filosofia de l'educació, Filosofía de la educación, Finalidades de la educación, Finalitats de l'educació, Formació continua del professorat/formació permanent, Formación continua del profesorado/formación permanente, Funció social de l'ensenyament, Función social de la enseñanza, Gènere i educació, Género y educación, Hábitos alimentarios saludables, Hàbits alimentaris saludables, Interdisciplinariedad, Interdisciplinarietat, Models de familia, Organització de l'espai, Organització i gestió de centres, Organización del espacio, Organización y gestión de centros, Orientació i tutoria. General, Orientación y tutoría. General, Planificació estratègica i operativa, Planificación estratégica y operativa, Psicologia i relacions, Psicología y relaciones, Roles del alumnado, Roles del profesorado, Rols de l'alumnat, Rols del professorat, Técnicas de la expresión visual y plástica, Tècniques de l'expressió visual i plàstica, Trabajo en equipo del profesorado, Tratamiento de la información y competencia digital, Treball en equip del professorat, Ús de les TIC (tecnologies), Ús del cinema, Uso de las TIC (tecnologías), Uso del cine