Vés al contingut
Especialistes en educació

Especialistes en educació

0
  • Subscriu-te
  • Accés Usuaris
  • Lista deseos
0
Especialistes en educació
  • Subscriu-te
  • Accés Usuaris
  • Lista deseos
0
  • 0-6
    • Què és GRAÓ 0-6?
    • Espai GRAÓ 0-6 – CA
    • Espai GRAÓ 0-6 – ES
  • 6-12
    • Què és GRAÓ 6-12?
    • Espai GRAÓ 6-12 – CA
    • Espai GRAÓ 6-12 – ES
  • 12-18
    • Què és GRAÓ 12-18?
    • Espai GRAÓ 12-18 – CA
    • Espai GRAÓ 12-18 – ES
  • Llibres
  • Revistes
    • Revista Guix Infantil
    • Revista Aula Infantil
    • Revista Guix
    • Revista Aula
    • Revista Aula de Secundaria (ct)
    • Revista Aula de Secundaria (es)
    • Revista Dossier
    • Revista Articles
    • Revista Alambique
    • Revista Íber
    • Revista Textos
    • Revista Uno
    • Revista Eufonía
    • Revista Tándem
    • Revista Fòrum
    • Revista Viure en Família
  • Etapes
    • Batxillerat
    • Cicles formatius
    • Ed. Infantil
    • Ed. Primària
    • Ed. Secundària Obligatòria (ESO)
    • Educació artística
    • Ensenyaments artístics
  • Blog
  • Contacta
    • Contacta
    • Sobre nosaltres
    • Llibreries
Graó > Especialistes en educació > Products > Ed. Infantil > Uso didáctico de las nuevas tecnologías
Uso didáctico de las nuevas tecnologías

Uso didáctico de las nuevas tecnologías

GRAÓ 6-12: Tu espacio de referencia en Educación Primaria - Número: 219 (febrer 13)

ISBN / EAN : 1131-995X

19,99€ IVA incluido

Producte digital sense despeses d'enviament

Afegir a la llista de desitjos
Afegeix a la cistella
Subscriu-te i estalviaDescàrrega exemplar gratuït
Els nostres continguts en Digital són compatibles amb tots els lectors de llibres electrònics.

"¡Elemental, querido Watson!". Argumentar y justificar

Des de l'època grega, els arguments formen part dels raonaments que serveixen per enunciar propietats i teoremes matemàtics.
Els nostres continguts en Digital són compatibles amb tots els lectors de llibres electrònics.

¿LOMCE? Ley Orgánica para Menospreciar a la Ciudadanía y la Educación

Els nostres continguts en Digital són compatibles amb tots els lectors de llibres electrònics.

Breves

Els nostres continguts en Digital són compatibles amb tots els lectors de llibres electrònics.

El lobo disfrazado de crisis

La situació en què es troben els mons social i educatiu en l'actualitat provoca converses, reunions, trobades, etc. que posen en evidència la preocupació, el descontentament i la ràbia de veure com s'està tractant l'educació.
Els nostres continguts en Digital són compatibles amb tots els lectors de llibres electrònics.

Internet y niños

El nostre món actual ja no es pot entendre sense Internet. L'anomenada ®societat de la informació¯ necessita, més que mai, una escola forta, amb tants recursos tecnològics com sigui possible, que ajudi pares i xiquets a gestionar correctament aquesta quantitat ingent de coneixement.
Els nostres continguts en Digital són compatibles amb tots els lectors de llibres electrònics.

Lo aprendí allí

Quan t'has passat una bona part de la teva vida viatjant i aprenent a conviure en contextos molt diferents dels teus, incorpores certs aprenentatges que val la pena compartir amb els infants amb qui treballes cada dia.
Els nostres continguts en Digital són compatibles amb tots els lectors de llibres electrònics.

La experiencia TIC del CEIP San Walabonso

El CEIP San Walabonso, de Niebla (Huelva), és un collegi públic d'educació infantil i primària d'uns quatre-cents alumnes. Aquesta escola va començar a funcionar de manera oficial com a centre TIC l'any 2003. El nostre projecte va ser un dels cinquanta seleccionats a la primera convocatòria de centres TIC de la Junta d'Andalusia.
Els nostres continguts en Digital són compatibles amb tots els lectors de llibres electrònics.

Plan Ceibal, un proyecto de país. Una experiencia con las computadoras XO

La integració de les tecnologies de la informació i la comunicació és una prioritat en la majoria de les polítiques educatives del món. Una de les accions que s'ha realitzat en aquest sentit és el projecte Model 1 a 1, és a dir, un ordinador per infant. El present article parlarà d'aquesta qüestió, i també mostrarà una experiència realitzada a l'Uruguai, país que va implementar aquest model fa cinc anys amb l'anomenat Pla Ceibal.
Els nostres continguts en Digital són compatibles amb tots els lectors de llibres electrònics.

Volando juntos

El projecte Volando juntos va aconseguir connectar i unir, durant el curs 2010-2011, dos centres educatius de països diferents. Tota una experiència de treball en xarxa que, durant vuit setmanes, es va desenvolupar entre l'escola pública rural Barranco de Poqueira, ubicat a l'Alpujarra Alta, de Granada (Estat espanyol), i l'escola Obispo Labbé, de la ciutat d'Iquique (Xile), i que possibilita que alumnat i docents treballin de manera collaborativa en una colla d'activitats i missions detallades que s'havien programat.
Els nostres continguts en Digital són compatibles amb tots els lectors de llibres electrònics.

El currículum escolar en el marcO de la nueva ecología el aprendizaje

Aquest article presenta una reflexió sobre el currículum escolar en el marc de la nova ecologia de l'aprenentatge pròpia de la societat de la informació. Se'n presenten, en primer lloc, els trets principals. Contrasta fortament amb la de creació dels sistemes educatius actuals, que se sustenta amb el model d'escolarització universal. A la segona part, s'hi plantegen els reptes i els desafiaments de l'educació escolar i els processos de revisió curricular per afrontar-los i superar-los.
Els nostres continguts en Digital són compatibles amb tots els lectors de llibres electrònics.

Proyecto intergeneracional en las escuelas

Fa dos cursos que, des de la FATEC (Federació d'Associacions de Gent Gran de Catalunya), vam engegar el projecte escolar Avi/àvia, aporta'ns a l'escola el teu saber, amb l'objectiu d'estimular el debat i l'intercanvi d'experiències, promoure i difondre les bones pràctiques i fomentar la cooperació i les sinergies. L'any 2012, amb motiu de l'Any Europeu de l'Envelliment Actiu i de la Solidaritat Intergeneracional, aquest projecte va voler sensibilitzar la societat sobre el valor de l'envelliment actiu destacant la contribució que la gent gran pot fer en tots els àmbits i nivells.
Els nostres continguts en Digital són compatibles amb tots els lectors de llibres electrònics.

Profundizamos en el arte. Mas allá de la animación lectora

Els mestres i les mestres han de ser una guia per a l'alumnat. La seva primera tasca consisteix a donar-los les ferramentes necessàries perquè aprenguin a explorar el món per si mateixos i, al mateix temps, ajudar-los a véncer la por que tots tenen d'equivocar-se o de no fer les coses bé. Aprofundir a l'art ens permetrà produir els nostres esborranys per a fer vore l'artista que tenim dins i entendre que, per a aconseguir l'èxit, podem equivocar-nos.
Els nostres continguts en Digital són compatibles amb tots els lectors de llibres electrònics.

Hablemos!

Aquest article té com a finalitat oferir una proposta d'intervenció per desenvolupar la competència oral al cicle inicial. La lliguem a l'aprenentatge de característiques, possibilitats, fenòmens i transformacions d'objectes i materials usats a l'aula de ciències i, per tant, es tracta d'una proposta d'intervenció pedagògica naturalista de cara a la llengua oral.
Els nostres continguts en Digital són compatibles amb tots els lectors de llibres electrònics.

Solidaridad en familia

El plantejament d'un projecte comú en família al voltant d'objectius i responsabilitats compartides enforteix els lligams com a comunitat i ajuda a desenvolupar valors en el món en què vivim. Obrir-se al món des de la pròpia estructura familiar, alhora que reflexionem, compartim i ens impliquem, ens ajuda a ser individus més forts i responsables i a compendre els diferents entorns que ens envolten tot participant de manera activa.
Els nostres continguts en Digital són compatibles amb tots els lectors de llibres electrònics.

CEIP Margalida Florit. Construyendo nuestro proyecto

El CEIP Margalida Florit és un centre relativament nou, que ha tingut l'oportunitat de començar de zero. Estava tot per fer i per decidir, per això el claustre de mestres, treballant en equip, va participar en aquest procés de construcció. En aquest article, s'hi explica com ho van fer i quines van ser les decisions importants que s'hi van adoptar.
Els nostres continguts en Digital són compatibles amb tots els lectors de llibres electrònics.

El Programa Socioeducativo para la Recuperación de El Ingenio-El Puche: promoviendo sinergias educativas en el ámbito comunitario.

L'article recull la construcció i el desenvolupament d'un programa comunitari en un barri perifèric d'Almeria, amb la intencionalitat de promoure la participació crítica de la població per donar resposta a les seves necessitats mitjançant projectes d'aprenentatge servei (ApS). Un d'aquests projectes s'emmarca en la formació inicial del professorat, amb l'objectiu de vincular universitat, escola i comunitat.
Els nostres continguts en Digital són compatibles amb tots els lectors de llibres electrònics.

Repensar la práctica

L'escola Francesco Tonucci, centre de nova creació situat al barri de Cappont de Lleida, es defineix com un espai que ofereix oportunitats equitatives a tothom qui hi assisteix. Una escola que es planteja el diàleg, l'empatia amb les circumstàncies de les altres persones i una actitud de curiositat i obertura cap a tot el que l'envolta com a base de funcionament.
Els nostres continguts en Digital són compatibles amb tots els lectors de llibres electrònics.

SoundCloud: compartir grabaciones en educación musical

SoundCloud és una plataforma a manera de xarxa social que permet emmagatzemar i difondre les nostres gravacions d'una manera molt eficaç i particular. Algunes de les funcions que ofereix poden ser aprofitades a l'aula de música.
Els nostres continguts en Digital són compatibles amb tots els lectors de llibres electrònics.

Viajando a través del viento, sin miedo al huracán

Tots els esforços, totes les bones idees que es tinguin per presentar els llibres valen la pena. Sabem que els infants demanen els que els hem mostrat i també els que veuen als expositors. El simple gest de posar un llibre de cara ja convida a agafar-lo.
Els nostres continguts en Digital són compatibles amb tots els lectors de llibres electrònics.

Alumnado de otras culturas

Quan s'informa un tutor o una tutora de l'arribada d'un alumne nou, acostuma a fer-se preguntes del tipus: «Un alumne més i, per acabar-ho d'adobar, aquest és estranger. Com el podré atendre correctament?», «El coneixement que tenen el seu pare i la seva mare de la nostra llengua, és prou bo per mantenir-hi entrevistes eficaces?».
Els nostres continguts en Digital són compatibles amb tots els lectors de llibres electrònics.

Actividad física y salud

Els índexs d'activitat física han disminuït de manera alarmant a la majoria dels països desenvolupats. Més de la meitat dels nostres escolars no realitza la necessària per mantenir la seva salut i millorar-la. L'evidència científica disponible per al grup d'edat de cinc a disset anys dóna suport a la conclusió general que l'activitat física proporciona una bona quantitat de beneficis saludables per als infants i el jovent.
Els nostres continguts en Digital són compatibles amb tots els lectors de llibres electrònics.

Crema hidratante natural

El món de la cosmètica està molt lligat a la química. Els productes s'utilitzen en funció de les propietats que tenen (protegir, emblanquir, acolorir, hidratar, netejar, etc.) i es fabriquen basant-se en processos químics (dissolució, emulsió, etc.).
Els nostres continguts en Digital són compatibles amb tots els lectors de llibres electrònics.

Biblioteca de Aula. Libros. Encuentros. Webs

Els nostres continguts en Digital són compatibles amb tots els lectors de llibres electrònics.

Comerse el mundo

El sol brilla. Sonen les gralles i els timbals. S'aixequen els gegants, ballen els capgrossos... Es posa en marxa l'alegre cercavila, tots empolainats amb els vestits típics multicolors, que mostren la gran riquesa cultural del nostre món.
Els nostres continguts en Digital són compatibles amb tots els lectors de llibres electrònics.

La tira

Els nostres continguts en Digital són compatibles amb tots els lectors de llibres electrònics.

Els nostres continguts en Digital són compatibles amb tots els lectors de llibres electrònics.

Seria possible començar aquest monogràfic dient que, des de fa uns quants anys, les TIC formen part del nostre escenari educatiu. És veritat que, amb encerts i amb errors, molts docents han anat aprenent i multiplicant els seus projectes al mateix temps que els avenços tecnològics. En aquest sentit, la quantitat i el tipus d'eines tecnològiques utilitzades a l'aula són tan amplis i diversos com els models i els enfocaments que coexisteixen en l'actualitat.

Personalització del contingut

Autors

Cèsar Coll i Salvador, Carlos Colom Miralles, Rosa M. Guitart Aced, Eva Martínez Pardo, Ana Oñorbe de Torre, JAVIER PEREZ AZNAR, David Cañada López, Moisés Cañada López

Etapes

Ed. Infantil, Ed. Primària, Ed. Secundària Obligatòria (ESO), Formació del professorat, General

Categories

Acció comunitària, Acción comunitaria, Aprendizaje cooperativo, Aprendizaje significativo / significatividad, Aprenentatge cooperatiu, Aprenentatge significatiu / significativitat, Calidad educativa, Capacidades físicas básicas/condicionales, Capacitats físiques bàsiques/condicionals, Ciudades y pueblos educadores, Ciutats i pobles educadors, Competència artística i cultural, Competencia artística y cultural, Competència comunicativa, lingüística i audiovisual, Competencia en comunicación lingüística, Competència en el coneixement i la interacció amb el món natural, Competencia en el conocimiento y la interacción con el mundo natural, Competència matemàtica, Competència social i ciutadana, Competencia social y ciudadana, Competencias básicas, Competències bàsiques, Comunicació i expressió, Comunicación y expresión, Comunidad educativa, Comunidades de aprendizaje, Comunitat educativa, Comunitats d'aprenentatge, Conversa i diàleg, Conversación y diálogo, Creatividad y música, Creativitat i música, Cuidado de uno mismo, Cura d'un mateix, Didàctica de l'expressió corporal i de l'educació física, Didàctica de l'expressió visual i plàstica, Didáctica de la expresión corporal y de la educación física, Didáctica de la expresión visual y plástica, Didáctica de la lengua y la literatura, Didàctica de la llengua i la literatura, Didàctica de la música, Didáctica de las ciencias experimentales/ciencias naturales, Didáctica de las matemáticas, Didàctica de les ciències experimentals/ciències naturals, Didàctica de les matemátiques, Didáctica de los componentes de la matemática, Didàctica dels components de la matemàtica, Didàctica general i metodologia general, Didáctica general y metodología general, Educació en família, Educació física i salut, Educació per a la interculturalitat/multiculturalitat, Educació per al desenvolupament, Educació social/Acció comunitària, Educación en familia, Educación física y salud, Educación para el desarrollo, Educación para la interculturalidad/multiculturalidad, Educación social/Acción comunitaria, Empatia, Enseñanza-Aprendizaje. Estilos/procesos internos de enseñanza-aprendizaje., Ensenyament-Aprenentatge. Estils/processos interns d'ensenyament-aprenentatge., Estrategias de lectura, Estrategias didácticas de la matemática, Estratègies de lectura, Estratègies didàctiques de les matemátiques, Expresión y compresión oral, Expressió i comprenssió oral, Família i educació, Familia y educación, Formació continua del professorat/formació permanent, Formació i desenvolupament del professorat, Formación continua del profesorado/formación permanente, Formación y desarrollo del profesorado, Gènere i educació, Género y educación, Informes d'avaluació del sistema educatiu (PISA, Bofill...), Informes de evaluación del sistema educativo (PISA, Bofill...), Lectura, Lengua y construcción del conocimiento, Llengua i construcció del coneixement, Malestar docente, Motivació, Motivación, Nouvinguts/immigració, Organització i participació de les famílies, Organización y participación de las familias, Planes de acogida, Planes lingüísticos / Proyecto lingüístico, Plans d'acullida, Plans lingüístics / Projecte lingüístic, Política i legislació educativa, Política y legislación educativa, Projectes de desenvolupament, Projectes de treball, Projectes estratègics, Proyectos de desarrollo, Proyectos de trabajo, Proyectos estratégicos, Qualitat educativa, Química bàsica, Racons, Recién llegados/inmigración, Recursos multimedia, Rincones, Ús de les TIC (tecnologies), Ús dels blogs, Uso de las TIC (tecnologías), Uso de los blogs

Col·leccions

GRAÓ 6-12: Tu espacio de referencia en Educación Primaria, Revista Aula

Paraules clau del producte

Continguts relacionats

  • Lengua, escuela y diversidad sociocultural
  • Enseñar ciencias
  • Didáctica de la Tecnología

Logo

REVISTES

Guix Infantil
Guix
Aula de secundaria
Viure en Família
Fòrum
Dossier
Aula

Alambique
Eufonía
Íber
Tándem
Textos
Uno
Aula infantil
Articles

BOTIGA

Llibres
Revistes ESPAIS GRAÓ 0-6 GRAÓ 6-12 GRAÓ -12-18

EL MEU COMPTE

Les meves dades
Les meves comandes Estadístiques

SOBRE GRAO

Contacte
Publicita't a Graó
Ens vols enviar un article? Fes-te distribuïdor

SEGUEIX-NOS A XARXES:

Logo Presidencia
Política de privadesa Política de cookies Avís Legal

©Grao 2025

Cataluña España Portugal Colombia Perú Argentina México Chile
Logo
  • 0-6
    • Què és GRAÓ 0-6?
    • Espai GRAÓ 0-6 – CA
    • Espai GRAÓ 0-6 – ES
  • 6-12
    • Què és GRAÓ 6-12?
    • Espai GRAÓ 6-12 – CA
    • Espai GRAÓ 6-12 – ES
  • 12-18
    • Què és GRAÓ 12-18?
    • Espai GRAÓ 12-18 – CA
    • Espai GRAÓ 12-18 – ES
  • Llibres
  • Revistes
    • Revista Guix Infantil
    • Revista Aula Infantil
    • Revista Guix
    • Revista Aula
    • Revista Aula de Secundaria (ct)
    • Revista Aula de Secundaria (es)
    • Revista Dossier
    • Revista Articles
    • Revista Alambique
    • Revista Íber
    • Revista Textos
    • Revista Uno
    • Revista Eufonía
    • Revista Tándem
    • Revista Fòrum
    • Revista Viure en Família
  • Etapes
    • Batxillerat
    • Cicles formatius
    • Ed. Infantil
    • Ed. Primària
    • Ed. Secundària Obligatòria (ESO)
    • Educació artística
    • Ensenyaments artístics
  • Blog
  • Contacta
    • Contacta
    • Sobre nosaltres
    • Llibreries
SUBSCRIU-TE USUARI

© Grao 2023